Bank Pekao wprowadza Pakiet Mój Biznes Mobilny
2013-08-30 13:39
Bank Pekao wprowadza Pakiet Mój Biznes Mobilny © Scanrail - Fotolia.com
Przeczytaj także: PKO BP: nowe usługi dla firm
Pakiet Mój Biznes Mobilny oferuje oprócz wszystkich bezprowizyjnych bankomatów w Polsce - dziesięć darmowych przelewów internetowych do banków krajowych, bezpłatne przelewy do US, ZUS oraz na rachunki prowadzone w Pekao. Klienci korzystający z tego Pakietu będą mieli dostęp do w pełni transakcyjnej bankowości mobilnej z autodealingiem, czyli przewalutowania między rachunkami własnymi z preferencyjnym kursem walutowym, oraz do programu rabatowego „Płać kartą, bo warto!”. Do Pakietu Mój Biznes Mobilny można dołączyć rachunki prowadzone nie tylko w PLN, ale także w następujących 17 walutach: EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, CZK, DKK, HUF, JPY, NOK, SEK, RUB, LTL, LVL, TRY, ZAR.Nowy pakiet przeznaczony jest dla mikrofirm rozpoczynających działalność gospodarczą oraz dla przedsiębiorców osiągających przychody ze sprzedaży do 1,5 mln zł rocznie, którzy preferują obsługę rachunku przez internet i aplikacje mobilne.
fot. Scanrail - Fotolia.com
Bank Pekao wprowadza Pakiet Mój Biznes Mobilny
- Pakiet Mój Biznes Mobilny zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających przedsiębiorców, którym zależy na szerokim i innowacyjnym zestawie usług bankowych atrakcyjnych pod względem cenowym. W ramach nowego pakietu klient otrzyma wiele produktów i usług bankowych całkowicie bezpłatnie. Przedsiębiorca będzie mógł przeprowadzać operacje bankowe na wiele sposobów, poczynając od tradycyjnej obsługi w oddziale, poprzez bankowość internetową, a kończąc na naszej najlepszej na rynku aplikacji mobilnej dla firm - przez smartfona. Liczymy, że dzięki nowemu produktowi uda nam się pozyskać jeszcze więcej klientów niż do tej pory - powiedział Emanuele Cacciatore, Dyrektor Zarządzający Klienta Biznesowego.
Dostępna wraz z nowym Pakietem aplikacja mobilna posiada wszystkie funkcje transakcyjne standardowej bankowości internetowej. To, co w szczególności wyróżnia aplikację mobilną Pekao wśród konkurencji, to możliwość realizowania niezdefiniowanych wcześniej w bankowości internetowej przelewów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym zagranicznych (również w systemie SEPA). Ten kanał komunikacji z bankiem gwałtownie zyskuje na popularności: od stycznia do lipca bieżącego roku aż 4 krotnie zwiększyła się liczba operacji wykonywanych przez system bankowości mobilnej.
Również ilość operacji wykonywanych przez klientów bankowości internetowej - PekaoFirma24 stale rośnie. W ciągu roku wolumen transakcji dokonywanych przez ten kanał wzrósł z 11,7 mld do 13,1 mld. Liczba dziennych logowań wyniosła 97 tys. i wzrosła o 10%.
Coraz więcej mikro i małych firm obsługiwanych przez Pekao korzysta z bankowości internetowej. Liczba aktywnych użytkowników systemu zwiększyła się w okresie roku o ponad 10 tys. i wyniosła niemal 130 tys. Klienci ci dokonują 2,68 mln przelewów miesięcznie.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)