eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweLojalność klientów bankowości coraz mniejszaLojalność klientów bankowości coraz mniejsza

Lojalność klientów bankowości coraz mniejsza

2013-12-06 11:20

Z najnowszego raportu Bain & Company „Lojalność klientów w bankowości detalicznej” wynika, że bankom coraz trudniej pozyskać nowych klientów. Wyniki wskazują także na niewykorzystany potencjał wzmocnienia relacji z istniejącymi klientami oraz szanse na ich przejęcie od konkurencji. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. bzyxx - Fotolia.com

Lojalność klientów bankowości coraz mniejsza Z najnowszego raportu Bain & Company „Lojalność klientów w bankowości detalicznej” wynika, że bankom coraz trudniej pozyskać nowych klientów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: