eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweTajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakująTrzy najlepsze wyniki w podziale na kategorie badania

Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują

2016-11-23 11:24

Millennium Bank, Getin Bank oraz mBank to marki, które starają się o jak najlepszą obsługę swoich klientów - wynika z badania, w którym zastępy tajemniczych klientów ruszyły w Polskę, aby sprawdzić, na jakie przyjęcie powinni być przygotowani klienci oddziałów bankowych. Ogólny wynik dla wszystkich przebadanych banków sięgnął ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Trzy najlepsze wyniki w podziale na kategorie badania Tabela uwzględnia zakres procentowy osiągniętej oceny (tło zielone – powyżej 90 proc., żółte - 80-90 proc., czerwone – poniżej 80 proc.)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: