eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweUsługi bankowe. Czego chcą smart klienci?Co uważa Pan(i) za największą trudność w uzyskaniu kredytu

Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?

2017-07-04 10:28

Współcześni konsumenci i ich potrzeby to dla współczesnych usługodawców nie lada wyzwanie. W czasach dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, w tym intensywnego rozwoju nowych technologii, wymagania i potrzeby klientów nieustannie ewoluują. Żeby im sprostać, należy je przede wszystkim zdefiniować i zrozumieć, że to ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Co uważa Pan(i) za największą trudność w uzyskaniu kredytu Co 5 respondent utyskuje na konieczność odwiedzin w placówce banku.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: