eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowePlacówki bankowe - jakość obsługi 2012Porównanie wyników 2007-2012 w głównych kategoriach badania

Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

2012-08-01 11:12

Tegoroczne badanie mystery shopping w placówkach bankowych zostało podzielone przez firmę badawczą INTERNATIONAL SERVICE CHECK na dwie kategorie. Ocenie zostały poddane nie tylko banki i instytucje/grupy finansowe, ale także bankowość mobilna. W klasyfikacji generalnej Polska na tle pozostałych państw europejskich zajęła trzecie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

fot. mat. prasowe

Porównanie wyników 2007-2012 w głównych kategoriach badania Jeśli weźmiemy pod uwagę porównanie wyników obu badań w Polsce (w 2007 roku przebadano 25, w 2012 – 27 placówek), nasze banki również uzyskały lepsze wyniki we wszystkich kategoriach badania bezpośredniego

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: