eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweJakość obsługi w bankach 2013Odsetek pozytywnych wypowiedzi o jakości obsługi klienta

Jakość obsługi w bankach 2013

2013-09-23 13:51

Ircenter, Sentione i NapoleonCat opracowało zestawienie pokazujące, które banki internauci najbardziej doceniają pod względem różnych aspektów jakości obsługi i które banki najlepiej odpowiadają swoim fanom na Facebooku. Analizie poddaliśmy opinie internautów opublikowane w okresie od 1 września 2012 roku do 31 sierpnia 2013 roku. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Odsetek pozytywnych wypowiedzi o jakości obsługi klienta Obecnie najwięcej ciepłych słów w internecie można spotkać w związku z ING Banku Śląskim.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: