-
Reklama produktów finansowych: obietnice bez pokrycia?
... Reklama kusi, przekonuje, obiecuje. Jednak w przypadku produktów finansowych obietnice składane są często bez pokrycia, a prawda pisana ... wielu instytucji. W efekcie otrzymamy optymalne rozwiązanie. Najlepiej wiedzą o tym doradcy finansowi, którzy zajmują się tym na co dzień. Tu nie ma drogi na skróty” – mówi Mariusz Kacała, prezes zarządu AZ Finanse ...
-
Antywindykacja: dobry czy zły pomysł?
... skłonić wierzyciela do wstrzymania działań komornika sądowego. – Jeżeli jakaś firma obiecuje konsumentowi szukającemu wyjścia ze swojej trudnej sytuacji finansowej, że ... będzie mógł zakwestionować ani wysokości zadłużenia, ani zareagować w żaden inny sposób, co – prędzej czy później – doprowadzi do uprawomocnienia się nakazu zapłaty lub wyroku. ...
-
MoneyTrack: Polak i finanse 2014
... przez instytucje finansowe jest dla nas najlepsza i czy zysk, jaki obiecuje reklama jest rzeczywiście możliwy do osiągnięcia. Z niedostatecznej wiedzy rodzą się obawy ... u których kult gotówki jest wysoki, konto posiada niespełna 45%, a oszczędności jedynie 16%. Co więcej, odsetek korzystających z lokaty bankowej wynosi w tej grupie zaledwie 5%. – W ...
-
Kredyt na Święta = odsetki + kosztowne ubezpieczenie
... płatnością raty za 3 miesiące. Millennium obiecuje spłatę kredytu dopiero w przyszłym roku ... reklama BZ WBK. Klient ma szansę wygrać jeden z trzech samochodów pod warunkiem, że weźmie kredyt z ubezpieczeniem. I to właśnie na sprzedaży takich kredytów bankom obecnie zależy najbardziej. Dzięki nim zarabiają więcej i ograniczają ryzyko pożyczania. Co ...
-
Konkurencja kusi klientów Pekao SA i BPH
... z fuzji klientów. Pomóc ma w tym nie tylko reklama, ale i preferencyjne warunki prowadzenia nowego rachunku. Co również ważne, banki z całą pewnością będą pomagać „ ... 1 do 3 tysięcy złotych. Zdając sobie sprawę z siły przyzwyczajenia klientów, bank obiecuje pomóc w przeprowadzeniu wszystkich formalności związanych z zamianą konta. Stosuje tym ...