-
Debiut R22 S.A. na GPW
... rejestracją domen internetowych, hostingiem serwisów www, świadczeniem usług w zakresie reklamy internetowej oraz marketingu bezpośredniego oraz świadczeniem usług w zakresie ... Poznań Sektor: nowe technologie IPO/ publiczna sprzedaż: IPO 3.500.000 akcji nowej emisji serii D sprzedaż 1.701.596 akcji istniejących Oferta obejmowała łącznie 5.201. ...
-
Kryptowaluty nie zareklamujesz w Google
... uzdrowić rynek. Alphabet, spółka matka Google’a, zdecydowała, że będzie blokowała reklamy związane z kryptowalutami na swoich platformach, w tym na YouTubie. Zakaz wejdzie w ... , licencja pozwala firmie z San Francisco na dostarczanie usług płatności oraz emisji pieniądza elektronicznego na terenie Wielkiej Brytanii oraz 20 krajów Unii Europejskiej. ...
-
Gadu-Gadu SA: oferta publiczna
... komunikatora internetowego, rozpoczyna ofertę publiczną. Wpływy netto z emisji akcji szacowane są na poziomie 75 mln zł i zostaną przeznaczone na realizację planów strategicznych firmy. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na: inwestycje zmierzające do zwiększenia przychodów z reklamy (45 mln), inwestycje, które pozwolą zwiększyć przychody ...
-
Polisy lokacyjne zyskowniejsze niż lokaty
... bardziej dochodowe - na polskim rynku mamy ostatnio prawdziwy wysyp tzw. polis lokacyjnych. Ostatnio KNF ukarała bank PKO BP, nakazując zaprzestanie emisji reklamy "Gwarantowanego Zysku", produktu ubezpieczeniowego, który może być mylony z lokatą. Expander zwraca uwagę na jeszcze jeden ważny problem: instytucje oferujące polisy ...
-
Czym są kryptowaluty oparte na memach?
... , w tym kwestię reklamy tego typu walorów. Podkreślić jednak należy, iż Unia Europejska podejmuje już działania mające na celu uregulowanie w tej kwestii – obecnie prowadzone są prace nad aktem określającym podstawowe zasady funkcjonowania rynków kryptowalut, w tym m. in. obowiązków informacyjnych w zakresie emisji i obrotu kryptowalutami ...
-
Debiut SARE SA na NewConnect
... firmę systemu do wysyłek e-maili korzysta już ponad 350 firm. Funkcjonuje w sektorze reklamy elektronicznej i koncentruje swoją działalność na świadczeniu usług w tym segmencie ... ofercie Notowane instrumenty finansowe: 215.500 praw do akcji serii B (po rejestracji emisji akcji serii B, notowanych będzie 2.215.500 akcji serii A, B). Oferta prywatna ...
-
NewConnect: debiut Vedia SA i Index Copernicus SA
... dotyczącą podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji akcji serii B o wartości nominalnej 0,1 zł każda, z ... reklamy w czasopismach wydawanych przez Emitentów. W dniu 29.10.2007 r. NWZ Spółki podjęło uchwałę w przedmiocie podwyższenia kapitału zakładowego Spółki z kwoty 5.050.000 zł do kwoty 6.050.000 zł, tj. o kwotę 1.000.000 zł w drodze emisji ...
-
GPW: debiut spółki Pozbud T&R
... 249 inwestorom. Wartość emisji akcji serii D wynosi 13.380.828,00 zł. Środki z emisji akcji serii D mają zostać przeznaczone na: rozwój zdolności produkcyjnych, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjno – informatycznych, rozwój dystrybucji, promocji i reklamy. Zgodnie z informacją zawartą w prospekcie, głównym celem emisji jest pozyskanie ...
-
Debiut GRAPHIC SA na NewConnect
... agencją reklamową, która od 1992 roku prowadzi działalność na polskim rynku reklamy. Firma specjalizuje się w realizacji reklam zewnętrznych, systemach identyfikacji wizualnej, ... handlowe, banki) i drobni odbiorcy (restauracje, piekarnie). Środki z prywatnej emisji akcji Graphic S.A. przeznaczy na zakup wyspecjalizowanych urządzeń do produkcji ...
-
MIDWIG i WIRR: niebezpieczna euforia?
... ekrany telewizyjne hurtem powróciły (podobnie jak w kwietniu br.) reklamy funduszy inwestycyjnych. Tyle o zachowaniu mas. A gdzie w tym całym ... będą jeszcze większe, jeśli uwzględnić rozwadnianie kapitału akcyjnego wskutek boomu nowych emisji. Oprócz zbiorczej analizy wyszczególniono także spółki najbardziej atrakcyjne fundamentalnie względem ...
-
IPO SA i IPO DORADZTWO STRATEGICZNE SA na NewConnect
... . W zakresie tej działalności emitent prowadzi działalność w zakresie reklamy internetowej. Spółka oferuje także usługę czatów giełdowych i biznesowych. ... objętych w trybie subskrypcji prywatnej Cena emisyjna akcji serii C: 0,33 zł. za jedną akcję; w wyniku emisji akcji serii C emitent pozyskał 412.500 zł Papiery wartościowe debiutujące na NewConnect ...
-
Catalyst w modzie. Inwestorzy szukają zysków
... na kwotę wyższą niż bank potrzebuje (150 mln zł). Jednak zgodnie z warunkami emisji zapisy można składać jeszcze drugiego dnia, czyli 15 kwietnia. W rezultacie obligacji ... podatku bankowego obecnie takich ofert już nie znajdziemy. Oczywiście wciąż można zobaczyć reklamy, na których oprocentowanie depozytów wynosi nawet 4% lub 5%. Zwykle można na nich ...
-
Obligacje korporacyjne tylko dla zainteresowanych
... akceptowalne ryzyko inwestycyjne. Ponadto nie powinni otrzymać oferty wzięcia udziału w emisji, nawet jeśli są oni zainteresowani takimi inwestycjami, a nie posiadają wymaganych przez Komisję aktywów. Mogą natomiast zgłosić się sami (np. po zobaczeniu reklamy emisji publicznej w innym miejscu w internecie) – wówczas przeszkodą nie będzie ani ...
-
Inwestowanie w tokeny NFT. Jak Dyrektywa 770 ochroni polskich konsumentów?
... Tomasz Klecor, prawnik, partner w kancelarii Legal Geek, zajmującej się m.in. obsługą prawną emisji NFT. - NFT samo w sobie nie jest ani obrazem, ani inną formą pliku ... wskazują, że sprzedawca może części „bonusów” z nimi związanych nie dostarczyć. Obietnice z reklamy dają nabywcy pewne możliwości dochodzenia swoich praw. Jednak dopiero za trzy ...
-
Akcje Bankier.pl: udany book-building
... jedną akcję. Oferta obejmuje łącznie 3, 35 mln akcji (1,5 mln akcji nowej emisji Serii I, oferowanych przez Spółkę oraz 1,85 mln walorów oferowanych przez dotychczasowych ... trzykrotnie, a od 2004 roku osiąga ona zysk netto. Spółka czerpie przychody z reklamy oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 40 ...
-
Debiut Call2Action SA na NewConnect
... na rynku reklamy. Firma oferuje reklamę na własnych nośnikach elektronicznych wykorzystując technologię Digital Signage – Call2Action (telewizja w miejscu sprzedaży). Obecnie Call2Action to 336 ekranów w sieci delikatesów „Piotr i Paweł”. W trakcie instalacji jest 200 monitorów w salonikach prasowych sieci „Kolporter”. Podstawa emisji Akcje ...