-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... najwięcej dłużników – 3388. Firmy specjalizujące się w badaniu rynku i opinii publicznej muszą uregulować 8,5 mln zł, agencje public relations – 6,9 mln zł, a domy mediowe – 5,2 ... , w tym także małych agencji reklamowych i marketingowych – informuje Emanuel Nowak, ekspert firmy faktoringowej NFG. Blisko 1/3 zadłużenia branży reklamowej należy do firm ...
-
Rynek GPW: II kw. 2009 na plusie
... mediowe, którym ciąży słaba postawa TVN oraz Agory. Ciekawym zjawiskiem jest to, że w II kwartale najlepiej nie wypadały wcale te firmy, które najbardziej traciły w trzech pierwszych miesiącach tego roku. Firmy ... minionego roku. Deweloperzy zostali przecenieni w 2008 r. o blisko trzy czwarte, firmy spożywcze o prawie 60%. Małe spółki straciły przy ...
-
Wyniki spółek giełdowych I kw. 2011
... (o 48 proc.) oraz zysku netto (o 49 proc.). Najlepszą dynamikę sprzedaży zanotowały firmy wchodzące w skład indeksu WIG20. W tym przypadku wzrost przychodów rok do roku ... Ciech, która nie potrafiła wykorzystać cyklicznie dobrej koniunktury. Słabe wyniki pokazały spółki mediowe. TVN stracił w I kwartale 2011 roku 40,5 mln zł, podczas gdy pierwszy ...