-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... FMCG, który osiągnął wskaźnik najwyższy, a sieciami komórkowymi, ocenionymi w naszym badaniu najniżej. Wynik 71,1 pkt. wskazuje na to, że satysfakcja klienta została zaspokojona średnio w ok. 70%. Pozostałe 30% to ... To jest właśnie ten element, który zadecydował o dobrej ocenie branży. Nie oznacza to ...
-
Koszyk zakupowy w 2020 roku. Czy pandemia wpłynęła na ceny?
... procent więcej, kupując najdroższe produkty. Jest to oczywiście sytuacja czysto hipotetyczna, jednak ... Badanie obejmuje porównanie cen analogicznych produktów szybkozbywalnych FMCG, tych samych marek i o takich samych gramaturach. ... ), który poza lipcem był najtańszą siecią w badanej grupie. Co ciekawe, tylko w Intermarche (+1,39 zł) i w Tesco ...
-
Debiut Fresh 24.pl SA na NewConnect
... Jest to 203 spółka notowana na NewConnect oraz dziewiętnasty debiut w tym roku. O emitencie Fresh24.pl S.A. działa na rynku spożywczych supermarketów internetowych. Emitent zajmuje się detaliczną sprzedażą szybko rotujących dóbr konsumpcyjnych („FMCG ...
-
Płatności mobilne: najnowsze trendy
... Afryka. Czy to źle? Nie. Oznacza to, że jesteśmy w idealnym momencie do rozwoju autorskich innowacji. Jest jeszcze ... to cały czas produkt niszowy. Korzysta z nich około 5% użytkowników smartfonów. Klienci dopiero oswajają się z funkcjonalnością aplikacji przez co ... internetowych. Szybki rozwój e-commerce w sklepach FMCG w najbliższych latach sprawi że po ...