-
Reklama banku celebrytami stoi
... koncie reklamy telewizyjne z celebrytą. W ciągu kilku ostatnich lat instytucje finansowe namówiły do swojej oferty używając przynajmniej 50 znanych twarzy. W bankach nic tak szybko nie zwiększa sprzedaży jak nadzwyczajnie atrakcyjny produkt lub przyciągająca uwagę reklama ze znanym artystą czy sportowcem. O tej drugiej formie jest ...
-
Reklama pożyczki po nowemu i rejestr zastrzeżeń PESEL, czyli zmiany w sektorze finansowym w 2024 roku
... ” - być może już niedługo tym sloganem będzie musiała zostać opatrzona każda reklama kredytu konsumenckiego. To jedno z założeń unijnej Dyrektywy CCD II. Weszła ona ... więc bez weryfikacji swojej historii kredytowej. CCD II nałoży także na instytucje finansowe dodatkowe obowiązki informacyjne wobec klientów, którzy będą zaciągać zobowiązania, w tym m. ...
-
Ranking kredytów gotówkowych XI 2010
... tytułu kredytów konsumpcyjnych. Wysyp świątecznych ofert na kredyty gotówkowe oznacza, że podobnie będzie i tym razem. Instytucje finansowe nie mogą sobie pozwolić na rezygnację z promowania pożyczek konsumpcyjnych, ponieważ już raz to uczyniły – rok ... gotówkowy, niezależnie od tego w jak bardzo świątecznej atmosferze utrzymana jest jego reklama ...
-
Ranking kredytów gotówkowych XI 2011
... niemal zatrzymały akcję kredytową i wręcz unikały skojarzeń ze świątecznymi pożyczkami. Co prawda teraz sytuacja nie wygląda na tyle źle, ponieważ instytucje finansowe chętnie pożyczą pieniądze, ale po wcześniejszym dokonaniu wnikliwej selekcji. A to oznacza, że tworzenie okolicznościowych promocji (kredyty na święta, wakacje, szkolną ...
-
Reklamacja w banku: projekt ustawy budzi wątpliwości
... , obowiązują akty o randze podustawowej, które te kwestie adresują. Przykładem może być dokument Komisji Nadzoru Finansowego pt. „Zasady rozpatrywania reklamacji przez instytucje finansowe”, przyjęty uchwałą z 10 maja 2011 r. Z dokumentu tego wynika, że odpowiedź na reklamację klienta powinna zostać udzielona w formie pisemnej bądź w innej ...
-
Skąd kredyt na święta?
... … Czy tylko kredyt gotówkowy? Zanim przyjrzymy się oferowanym przez rodzime instytucje finansowe kredytom gotówkowym warto wskazać na parę, być może bardziej ... sklepu z nowym nabytkiem. Policz zanim skorzystasz Kredytom gotówkowym towarzyszy agresywna reklama mająca skłonić nas do choćby chwilowego rozluźnienia dyscypliny finansowej. „Marzenia ...
-
Uwaga na kredyty gotówkowe z "haczykami"
... , która dla banku jest podstawowym kryterium, decydującym o przyznaniu kredytu. Dlaczego więc lepiej udać się po pożyczkę do banku? – Tego typu instytucje finansowe teoretyczne muszą stosować się do tych samych przepisów, co banki, jednak umowy podpisywane z nimi mogą być obarczone ryzykiem. Przede wszystkim ...
-
Rynek bankowy: podsumowanie 2010
... dużą popularność zapewniła jej reklama ze znanym francuskim aktorem – Gerardem ... instytucje finansowe nie zaspakajały popytu na szybkie kredyty ze strony konsumentów. Powolny spadek kosztu całkowitego kredytów gotówkowych wskazuje, że banki bardziej zaczęły doceniać klientów wewnętrznych (z własnej bazy) niż jeszcze rok wcześniej. Instytucje finansowe ...
-
Zmiany w kredycie konsumenckim
... obliczanie jego całkowitych kosztów. UOKiK uznał, że do całkowitej kwoty kredytu instytucje finansowe nie powinny wliczać prowizji i ubezpieczeń, bo ustawa nie przewiduje możliwości powiększania ... W sytuacji, gdy nie da się wstępnie ustalić kosztu ubezpieczenia, reklama powinna zawierać informację o konieczności zakupu ubezpieczenia tuż przy ...
-
Masz kredyt? Ubezpiecz się
... 31,26 mld zł do 28,67 mld zł. Popularna w PRL-u reklama jednego z dużych ubezpieczycieli mówiła, że „przezorny ... Finansowego, która nakłada na te instytucje m.in. obowiązek precyzyjnego informowania o cenie i warunkach ubezpieczenia. ... Pozwoli nam ona spłacać kredyt i nie wpaść w finansowe tarapaty. Warunkiem wypłaty takiego ubezpieczenia jest ...
-
Parabanki bez nadzoru
... środków np. w przypadku ich upadku. Bywa tak, że instytucje nazywane powszechnie parabankami działają na podstawie kodeksu cywilnego oraz ustawy ... Łódzkim Amber Gold Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku GoGo20 Poland DOBRALOKATA Sp. z o.o. Pozabankowe Centrum Finansowe Sp. z o.o. P.H.U. PROMOTOR z siedzibą we Wrocławiu Care&Cash Sp. z o.o. ... a nie reklama ...
-
MoneyTrack: Polak i finanse 2014
... wysokimi kompetencjami w tej dziedzinie. To powoduje, że trudno jest nam ocenić, która z ofert proponowanych nam przez instytucje finansowe jest dla nas najlepsza i czy zysk, jaki obiecuje reklama jest rzeczywiście możliwy do osiągnięcia. Z niedostatecznej wiedzy rodzą się obawy i niechęć do pomnażania posiadanego kapitału. – Polacy ...
-
Antywindykacja: dobry czy zły pomysł?
... może spowodować konieczność poniesienia dodatkowych kosztów i jeszcze większe problemy finansowe. Takie doradztwo może więc przynieść efekty odwrotne do zamierzonych – ... będzie kontaktował się sam wierzyciel lub firma windykacyjna działająca w jego imieniu. Instytucje te będą przesyłały wezwania do zapłaty i przypomnienia. Będą próbowały podjąć ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... niż kawiarnia? Wydaje się, że większe instytucje mogłyby sobie na to pozwolić. - Myślę, że otrzymalibyśmy wtedy ... pozwoli im dorównać Alior Bankowi. Produkty finansowe są ze swojej natury całkowicie homogeniczne i w obecnych ... innemu i jest potrzebny do prowadzenia efektywnego biznesu. Reklama ma na celu wzbudzenie zainteresowania, efektem dobrego ...
-
Upadłość konsumencka
... instytucje świadczące takie usługi najczęściej pozyskały już zamożniejszych klientów i aby zwiększać sprzedaż muszą sięgnąć po tych uboższych. A w ich przypadku oznacza to większe ryzyko niewypłacalności. − Wolny rynek i zwiększenie dostępu do rozmaitych dóbr powoduje, że stajemy się coraz bardziej społeczeństwem konsumpcyjnym. Wszechobecna reklama ...