-
Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń. Jakie efekty dla klientów i agentów?
... sprzedaży na bardziej zaawansowany, doradczy model działania może okazać się problemem. Nowa Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń spowoduje, że wielu sprzedawców będzie musiało niemal z dnia na dzień znacznie podnieść jakość obsługi klienta, a nie da się tego zrobić bez rozbudowanego zaplecza szkoleniowo-biznesowego – uważa Jakub Nowiński. Zmiany ...
-
Debiut Adform Group SA na NewConnect
... dystrybucji Zdobywanie i ... obsługi Klienta podejmowane są intensywne działania handlowe w kraju i za granicą. W celu dotarcia do Klientów zagranicznych Adform Group utworzył biuro handlowe w Holandii dedykowane na rynek w Holandii, Belgii i Luksemburgu. Szeroka oferta, możliwość wdrożenia zaawansowanych technologii oraz wysoka jakość obsługi Klienta ...
-
TP SA wchodzi na rynek usług finansowych?
... Witucki deklaruje, że zamiast cięć w budżecie i zasobach ludzkich, chce stawiać na jakość obsługi klienta i przyspieszenie tempa wprowadzania nowych usług na rynek. Jednak wbrew oczekiwaniom ... ważnym partnerem dla wielu banków - zwłaszcza tych z mniejszą siecią dystrybucji, chcących konkurować z PKO BP i Pekao SA. Telekomunikacja Polska może też ...
-
Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point
... jakość obsługi oraz udostępnił Klientom pakiet innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Zgodnie z założeniami strategii, Getin Bank dostosowuje swój model biznesowy do wyzwań rynkowych. Getin Point ma odpowiadać na oczekiwania Klientów, łącząc wysoki standard obsługi ...