-
Bankowy marketing telefoniczny
... jak się nazywa i skąd dzwoni, ale szybko i tak dojdzie do wypytywania z kim ... klient ma konta, kredyty czy depozyty, tym więcej telefonów. Do kogo się dodzwoniłem? Co zrobić, gdy dzwoniący zbyt nachalnie się wypytuje, nie chcąc wiele zdradzić na swój temat? Nie pozostaje nic innego jak odbić piłeczkę i samemu zacząć się dopytywać. Skąd Pan/Pani dzwoni ...
-
Usługi bankowe przez telefon: uwaga na oszustów
... bardzo rzadko stosowane – mogą z niego korzystać klienciAlior Banku i Nordea Banku. Gdy klient ma wątpliwości, czy dzwoniący rzeczywiście reprezentuje bank, może to zweryfikować, dzwoniąc do ... telefonu dyżurował jego wspólnik. Aby sprawdzenie miało sens, klient powinien mieć pewność, że dzwoni do banku. Ten warunek będzie spełniony, jeśli połączy się ...
-
Telefon z banku? To może być kradzież tożsamości!
... telefonicznego, jak i elektronicznego, np. w formie mailowej – mówi Jarosław Sadowski, ekspert Expandera. – Danych nie należy podawać nawet jeśli konsultant przekonuje, że dzwoni w bardzo ważnej sprawie. W takiej sytuacji najlepiej zaproponować, że jeśli konieczna jest weryfikacja to samodzielnie zadzwonimy do banku, tam ją przeprowadzimy ...
-
10 zasad wirtualnego bezpieczeństwa
... czy kradzieży portfela - zastrzec w banku nie tylko karty płatnicze, ale również dowód osobisty; oddzwaniać z telefonu komórkowego. Gdy ktoś do nas dzwoni (np. podający się za pracownika banku, policjanta itp.) i chcemy potwierdzić, czy mówi prawdę, to oddzwaniamy z telefonu komórkowego. Wadą telefonu stacjonarnego ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... (scenariusz wykorzystany w Czechach, Słowacji i na Węgrzech), co nie powinno nikogo dziwić – klient, który bierze kredyt przynosi bankowi spore zyski. Średni wynik w kategorii „Obsługa (Pomoc i doradztwo)” ... chyba szybciej będzie jak się uda do miejsca w banku, do którego dzwoni, niż oni odbiorą telefon. Plus dla pani z obsługi, ale niestety minus ...
-
Kradzież z konta bankowego - rekordowe kwoty
... jest jednak łatwo o wygraną. Bank broni się bowiem, że nie ma w tym jego winy. To klient podał przestępcom wszystkie hasła do wykonania przelewu. Zrobił tak, bo wydawało mu się ... na koncie. Nigdy nie ufaj osobie, która do ciebie dzwoni lub pisze wiadomość. Bądź szczególnie ostrożny, jeśli dzwoni pracownik banku, BIKu, policjant itp. i mówi, że ...
-
Kredyt mieszkaniowy: problemy ze spłatą
... prostu nieuwagi. W takich sytuacjach banki reagują w różny sposób. Jeśli w umówionym terminie klient nie spłaca raty oraz płatności wynikających z umowy kredytu, niespłacona ... w banku dzwoni od razu do klienta, przypominając o terminie płatności i pytając o przyczyny braku wpłaty. Często jest również tak, że klient nie kontaktuje się z bankiem i ...
-
PKO BP: ROR na przelew
... Dzięki procesowi otwierania kont na przelew w PKO Banku Polskim i aplikacji mobilnej IKO klient nawet tego samego dnia może mieć pełny dostęp do konta i od razu z ... i bezpieczny. Po wypełnieniu prostego wniosku na stronie www.pkobp.pl do klienta dzwoni konsultant PKO Banku Polskiego, który weryfikuje dane podane we wniosku. Telefoniczna weryfikacja ...
-
Karty i transakcje internetowe: o czym warto pamiętać
... numeru karty. Nie należy udostępniać numeru karty nikomu, kto do nas dzwoni, również w sytuacji, gdy osoba dzwoniąca informuje, że są problemy z komputerem i proszą o ... i przebiegła prawidłowo? W przypadku transakcji dokonywanych w większości polskich sklepów internetowych klient po dokonaniu zakupów i podaniu danych adresowych do wysyłki towaru ( ...
-
Zastrzeżenie karty pod 828 828 828
Jeden numer telefonu dla klientów wszystkich banków. Brzmi nieprawdopodobnie, ale już działa. Dzwoniąc na (+48) 828 828 828 każdy może zastrzec zaginioną kartę płatniczą. Nowe możliwości z pewnością ucieszą wiele osób, bo rocznie Polacy zastrzegają około 1,3 mln kart płatniczych, czyli blisko 4 proc. wszystkich plastików. Pod nr (+48) 828 828 828 ...
-
Wypłata z bankomatu za granicą może słono kosztować
... z naszego telefonu komórkowego, ale nawet wtedy, gdy to ktoś do nas dzwoni. Podobnie jest z wypłatą pieniędzy z konta bankowego. Wiele instytucji finansowych pozwala nam ... euro jest tam aż o 7,2% wyższy niż kurs średni NBP. Koszt jaki ponosi klient wypłacając euro jest więc nawet wyższy niż w innych bankach, gdzie wynosi ok. 6% (3% za wypłatę ...
-
Przedsiębiorco! Konto firmowe w PKO BP w 100% online
... bezpieczny. Po wypełnieniu prostego wniosku na stronie www.pkobp.pl, do klienta dzwoni konsultant PKO, który weryfikuje dane podane we wniosku. Telefoniczna weryfikacja ... warunkiem że średnie miesięczne saldo rachunku wyniesie 500 zł. W ramach oferty klient otrzymuje: rachunek bieżący w złotych, kartę debetową, dostęp do bakowości internetowej iPKO ...
-
Czy zaległy rachunek za telefon na 50 zł to już kłopoty finansowe?
... telefonu. Może też zaliczyć na poczet zaległości wszystkie płatności, które klient powinien uregulować do końca trwania swojej umowy. Jeżeli kwota zadłużenia przekracza 200 zł ... w terminie (np. za telefon), może być powodem do rozpoczęcia procesu windykacyjnego Jeżeli dzwoni do ciebie firma windykacyjna, a ty nic nie wiesz o zadłużeniu, może okazać ...
-
Inwestowanie w kryptowaluty: jak nie stracić oszczędności i danych osobowych?
... tak, że, gdy potencjalna ofiara zareaguje na maila/ogłoszenie o wysokich zyskach z inwestycji, dzwoni do niej konsultant, żeby wyjaśnić szczegóły operacji. W trakcie rozmowy ... inwestycję przeprowadzić, proszą o instalację aplikacji, która jest niezbędna do realizacji zakupu kryptowalut. Klient nie ma pojęcia, że w aplikacji dodatkowo zaszyte jest ...