-
Debiut R22 S.A. na GPW
... i utrzymywanie domen internetowych i certyfikatów SSL w modelu abonamentowym (Grupa H88). Omnichannel Communication – automatyzacja wielokanałowej komunikacji elektronicznej z odbiorcami, w tym komunikacji marketingowej oraz tzw. transakcyjnej, czyli związanej z zawieranymi transakcjami, płatnościami, dostawami etc., realizowana z wykorzystaniem ...
-
Jakie debiuty na NewConnect w 2008r.?
... reprezentującą branżę marketingową. EM Lab - Agencja Marketingu Doświadczeń, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, świadczy usługi z zakresu zarządzania wydarzeniami, oferuje niestandardowe aktywności z obszaru komunikacji marketingowej, field marketingu oraz programy motywacyjne. Kolejni debiutanci Top Consulting wprowadzi na ...
-
Branża MICE z problemami
... agend i atrakcji do indywidualnych preferencji, co generuje dodatkowe koszty. Problemy finansowe branży targowej i marketingowej to również efekt narastającej nierównowagi między kosztami a przychodami. Zgodnie z raportem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR „Rentowność pod presją”, branża boryka się z coraz większą presją cenową. Koszty ...
Tematy: MICE, branża eventowa, targi, konferencje, koncerty, festiwale, zadłużenie firm, długi, dłużnicy, rejestr dłużników -
Czy leasing traci popularność?
... utrzymywała się także w kwietniu. Nastąpiło odwrócenie dynamiki i tempa wzrostu, jakie branża notowała w minionych kilku latach - mówi Tomasz Wilk, specjalista ds. komunikacji marketingowej Deutsche Leasing. Jeszcze w 2007 roku polski leasing bił rekordy Europy - liczba zawartych umów leasingu samochodów osobowych wzrosła wtedy aż o 85 ...
-
Fundusze unijne: banki wsparciem w absorpcji
... znaczne środki zagraniczne, mogą wykorzystać ten atut do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku unijnym - podsumowują eksperci. Autor: Iwona Polok Dyrektor Komunikacji Marketingowej i PR Management & Consulting Group
-
GPW wprowadziła RESPECT Index
... . Dzisiejsze uruchomienie RESPECT Indexu to początek wielkiej przygody, wielkie wyzwanie, które stoi przed nami" – powiedziała Eliza Durka, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej GPW. RESPECT Index służy ocenie koniunktury wśród spółek uznanych w badaniu za odpowiedzialne społecznie. Jest indeksem dochodowym, uwzględniającym dochody z tytułu ...
-
Debiut AdMassive SA na NewConnect
... przychodów Emitenta stanowił segment dużych sieciowych firm polskich i zagranicznych, w ramach którego którym Emitent dostarcza rozwiązania w ramach zintegrowanej komunikacji marketingowej (rozwiązania e-commerce, pozycjonowanie, kampanie reklamowe, obsługa mediów społecznościowych). Drugim segmentem działalności generującym ok. 20% przychodów jest ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking IX 2014
... się do 2,5 – 3 proc. Aby utrzymać nowe normy płynnościowe wchodzące od nowego roku, banki będą zmuszone pozyskiwać klientów i ich środki – dlatego w komunikacji marketingowej ciągle będziemy świadkami ofert na 3,5-4 proc. Towarzyszyć im jednak będą warunki takie jak: niska maksymalna kwota, konieczność wpłaty nowych ...
-
Badanie Oszczędności Polaków II 2015
... . Proponowane przez banki oprocentowanie lokat i kont oszczędnościowych jest na rekordowo niskim poziomie i od dłuższego czasu sukcesywnie spada. Nie tak dawno w komunikacji marketingowej spotykaliśmy oferty 5 proc., później 4,5 proc.. Aktualnie, aby znaleźć ofertę na 4 proc. należy się sporo natrudzić i dodatkowo spełnić wiele warunków. Właśnie ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... budżetami. Tymczasem na rynku działa cała rzesza niewielkich agencji reklamowych, które świadczą szeroko rozumiane usługi reklamowe, badawcze, wydawnicze, wspierając firmy w komunikacji marketingowej i dotarciu do klientów. To głównie ich problemy finansowe odbijają się w bazie danych KRD. - Ta branża charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem. Małe ...
-
Cyfryzacja w bankowości: mamy 4. miejsce na świecie
... ING Bank Śląski postawił na sposób najszybszy w tej sytuacji i zapewniający najszerszy dostęp do klientów – social media, które wcześniej służyły do komunikacji marketingowej. Z kolei Santander Bank Polska organizował także webinaria dla klientów, w tym dla przedsiębiorców. Dzięki takiemu podejściu kontakt z klientami udało się utrzymać ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... , prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Mali zakładają za dużych Jak wynika z raportu brief4U, 90 proc. firm z sektora komunikacji marketingowej to MŚP, z czego blisko połowa to małe przedsiębiorstwa, a 38 proc. to mikrofirmy zatrudniające do 10 osób. W największym stopniu problem z zatorami ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... pracy zdalnej, to nadal mają problemy z utrzymaniem płynności finansowej. Jak pokazuje niedawne badanie przeprowadzone przez WTW Consulting na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR pozyskanie nowych klientów staje się coraz droższe. Koszty, które ponoszą agencje, przystępując do przetargów wynoszą od 0,6 mln nawet do ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... e-maila. To właśnie te kanały komunikacji pomogą w walce o klienta. Banki powinny ponadto zapewnić klientom przyjazny system komunikacji. Bardzo często zdarza się, że ... : – Opinia internautów i ich preferencje stają się coraz ważniejszym źródłem informacji marketingowej dla banku oraz podstawą do formułowania przekazu marketingowego. Nawet najlepsza ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... . Kredyt obrotowy i inwestycyjny Ocena satysfakcji klienta dokonywana jest na koniec danej relacji marketingowej czy sprzedażowej. Satysfakcja klienta jest ważna niezależnie od tego, ... TP negatywnie oceniła proces obsługi. Jeszcze lepiej TP ocenili proces komunikacji doradcy z klientem. Aż 53,3% TP oceniło ten proces bardzo dobrze a 36,7% dobrze. ...
-
Debiut iCom Vision Holding a.s. na NewConnect
... dla klientów firmowych. Rozwiązania te umożliwiają integrację technologii mobilnych i internetowych i tworzą kompleksową platformę do realizacji online komunikacji firmowej i marketingowej klientów. Długofalowym celem firmy jest zostanie pierwszą agencją zapewniającą komunikację online z końcowym konsumentem za pośrednictwem technologii mobilnej ...
-
Lokaty bankowe - na co zwrócić uwagę?
... roku na całości wpłaconych przez nas pieniędzy. Banki oferują na przykład lokaty progresywne, gdzie oprocentowanie rośnie z miesiąca na miesiąc. Często w marketingowej komunikacji używana jest stawka z ostatniego miesiąca, czyli ta najwyższa. Klienta powinno jednak interesować średnie oprocentowanie tego depozytu policzone na podstawie stawek ...