-
Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?
... potrzeb, rozważajmy live shopping. Izba Gospodarki Elektronicznej, Raport: Dekada polskiego e-commerce 2013-2023. Fundacja Kobiety E-biznesu, The power of social & live commerce. Edycja 2022.
-
Sklepy internetowe zupełnie nieprzygotowane na PSD2
... , jak również biometrię, w tym rozpoznawanie odcisku palca, rysów twarzy, tęczówki oka czy głosu, które zapewniają bezpieczeństwo transakcje online i są rozwiązaniem e commerce przyszłości” – powiedział Milan Gauder, wiceprezes Mastercard Europe ds. usług. Ze względu na niższe wskaźniki akceptacji transakcji i częstsze oszustwa, rozdźwięk pomiędzy ...
-
Płatności mobilne wspierają handel
W 2012 roku 212 mln osób na świecie płaciło za pośrednictwem urządzeń mobilnych, a pod koniec przyszłego roku ma to już być 384 mln. Szacuje się, że globalna wartość płatności mobilnych w 2015 roku sięgnie 472 mld dolarów. Będzie to możliwe dzięki korzystaniu z m-płatności przez konsumentów generacji X i Y - i to nie tylko na szybko rosnącym rynku ...
-
Płatności w e-commerce wczoraj i dziś
Rynek płatności e-commerce rośnie w zawrotnym tempie. Obserwowaliśmy mozolne początki, w tym zakaz wykorzystania internetu do celów komercyjnych, później jedynie kontakt telefoniczny ze sprzedawcą, aż wreszcie pojawienie się funkcji „koszyka zakupów” i dynamiczny rozwój metod płatności w e-commerce. Początek 2016 roku to dobry czas na to, aby ...
-
Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?
Współcześni konsumenci i ich potrzeby to dla współczesnych usługodawców nie lada wyzwanie. W czasach dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, w tym intensywnego rozwoju nowych technologii, wymagania i potrzeby klientów nieustannie ewoluują. Żeby im sprostać, należy je przede wszystkim zdefiniować i zrozumieć, że to właśnie one kreują ...
-
Click to Pay w PayU dla wszystkich posiadaczy kart Visa i Mastercard
... Click to Pay bazuje na międzynarodowym standardzie SRC (Secure Remote Commerce) opracowanym przez konsorcjum organizacji kartowych EMV Co. Wykorzystuje ona technologię tokenizacji ... Click to Pay bazuje na międzynarodowym standardzie SRC (Secure Remote Commerce) opracowanym przez konsorcjum organizacji kartowych EMV Co. Wykorzystuje ona technologię ...
-
Netmedia S.A. publikuje prospekt emisyjny
Działająca w sektorach rynku e-commerce spółka NETMEDIA S.A. opublikowała 2 października prospekt emisyjny. Spółka planuje pozyskać z emisji nowych akcji do 5 mln zł. NETMEDIA S.A. planuje sprzedać do 1.000.000 akcji nowej emisji. Przedział cenowy, w jakim będą przyjmowane zapisy w procesie book-buildingu, został określony na poziomie od 4 zł do 5 ...
-
Debiut Netmedia na GPW
W dniu 3 listopada zadebiutowała na Giełdzie spółka NETMEDIA specjalizującą się w systemach informatycznych oraz szeroko pojętym e-commerce. Jest to 25 spółka, jaka zadebiutowała na GPW w roku 2006. Podstawą działania NETMEDIA jest dynamicznie rozwijająca się w Polsce sieć Internet. Model biznesu Spółki opiera się na dwóch filarach: B2B - ...
-
"Insider tradings" sprzedają więcej akcji
... w okolicach 350 PLN i 380 PLN. POINFORMOWALI PRZED SESJĄ Polnord - podpisał list intencyjny w sprawie współpracy z chińską firmą China International Industry and Commerce w zakresie dostaw materiałów budowlanych i wsparciu przy dużych projektach deweloperskich oraz budowie autostrad przez Polnord i inne podmioty Grupy Kapitałowej Prokom. Kęty ...
-
Płatności zbliżeniowe w Polsce rosną dynamicznie
... handlowych po to, aby klienci - niezależnie od miejsca czy kwoty zakupów - zawsze mogli płacić zbliżeniowo, mówi Sebastian Krzyk, Business Leader Commerce Acceptance Development, MasterCard Europe. Znaczący impuls dla rozwoju rynku kart zbliżeniowych, w tym przede wszystkim przedpłaconych, odegrały odbywające się w naszym kraju ...
-
MasterCard wprowadza MasterPass
... usług i bramkami płatności na całym świecie usługa MasterPass będzie także dostępna u ponad 5900 innych sprzedawców. Partnerzy technologiczni: Adyen, Buckaroo, Cardinal Commerce, Cart32, CO-OP Financial Services, DataCash, ICBA Bancard inc., Merchant Warrior, mFoundry, Moneris, OPENTECH.com, Paycorp Holdings, PSCU, Reply, SIA, The ...
-
Nowoczesne płatności online zyskują na znaczeniu
Szybki transfer gotówki za pomocą serwisów płatności to nie tylko coraz częstsza metoda płacenia za zakupy w sieci, ale też rozwiązanie, którego oczekuje coraz więcej konsumentów. Klienci potrzebują prostych i szybkich rozwiązań - wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa oraz e-Commerce Polska. W badaniu udział wzięło 1,5 tys. internautów. ...
-
Zakupy online za granicą: co warto wiedzieć?
Branża e-commerce wejdzie wkrótce w najgorętszy okres w roku. Osoby, które planują świąteczne zakupy w sieci, zwłaszcza na zagranicznych portalach, powinny już zacząć przeglądać oferty. Perfumy tańsze o 50 proc., elektronika o 30-40 proc. to naprawdę kuszące propozycje. Jak zabrać się do takich zakupów, aby faktycznie były tańsze i bezpieczne? W ...
-
PayPal: m-commerce rośnie w siłę
W 2013 r. konsumenci w Polsce wydadzą za pomocą urządzeń przenośnych ponad 1 mld zł – wynika z badania instytutu IPSOS, przeprowadzonego na zlecenie firmy PayPal. Wartość transakcji mobilnych będzie rosła w tempie 60% rocznie, by w roku 2015 sięgnąć 3 mld zł. Tylko w ubiegłym roku, wartość płatności mobilnych dokonanych z kont PayPal na świecie ...
-
Biznes Raty: sprzedaż ratalna dla firm w Meritum Banku
... rat. Biznes Raty to produkt dla firm zajmujących się handlem w obszarze B2B: specjalistycznych sklepów, salonów i hurtowni, także tych działających w obszarze e commerce, które kierują swoją ofertę do przedsiębiorców. Dzięki rozwiązaniu Meritum Banku mogą one zapewnić swoim klientom szybki i prosty sposób finansowania oferowanego ...
-
Płatności mobilne osiągną 1 trylion dolarów
Handel internetowy rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz większą popularnością cieszy się również m-commerce. Nic zatem dziwnego, że na rynku pojawia się coraz więcej platform i aplikacji do dokonywania płatności mobilnych. Forrester szacuje, że już w 2017 roku wartość rynku m-płatności sięgnie, bagatela, 1 tryliona dolarów. Jak wynika z ...
-
Przelew przez kod QR: szybko i bezpiecznie
W ostatnim czasie 2 istotne banki: mBank oraz BPH, wprowadziły do swoich aplikacji mobilnych obsługę przelewów za pomocą kodu QR. Usługa ta nie była dotychczas odpowiednio promowana i jest kojarzona najczęściej tylko z możliwością opłacenia rachunku czy faktury. Niesłusznie! Płatność kodem QR jest cały czas z powodzeniem wykorzystywana w eCommerce ...
-
M-commerce: najpopularniejsze formy płatności online
Przelew bankowy, szybki przelew, karta płatnicza, płatność telefonem. To najpopularniejsze sposoby zapłaty za zakupy dokonywane online - wynika z przygotowanego przez e-Izbę raportu “M-commerce. Kupuję mobilnie”. Urządzenia mobilne szturmem zdobyły serca użytkowników i na dobre zagościły w niemal każdej dziedzinie życia. Nie inaczej jest w ...
-
Który bank e-commerce lubi najbardziej?
Które banki cieszą się największą sympatią przedstawicieli polskiego e-commerce? Z analizy przeprowadzonej przez Blue Media wynika, że co trzeci polski sklep internetowy zdecydował się na usługi proponowane przez mbank. Popularnością cieszą się również ING Bank Śląski i PKO BP. Analiza kilku tysięcy e-sklepów korzystających z usługi płatniczej ...
-
Debiut 71MEDIA SA na NewConnect
8 listopada 2016 r. spółka 71MEDIA SA zadebiutowała na rynku NewConnect. Jest to 14. debiut na tym rynku w 2016 roku. Emitent jest spółką działającą na rynku e-commerce, prowadzi sprzedaż e-czytników oraz komplementarnych do nich akcesoriów. Historia i działalność emitenta Emitent rozpoczął działalność w 2009 roku jako jednoosobowa działalność ...
-
Sklepy internetowe w długach. Boże Narodzenie nie pomoże?
Polacy pokochali e-zakupy. Doceniają je szczególnie ci, którzy w okresie przedświątecznym starają się unikać jak ognia zatłoczonych centrów handlowych. Wydawać by się mogło, że sklepy internetowe tylko zacierają ręce, patrząc na rosnące słupki sprzedażowe. Tymczasem okazuje się, że branża e-commerce ma spore kłopoty finansowe. Z danych KRD wynika, ...
-
Dziś Cyber Monday. Poszukaj wyprzedaży
Mamy 27 listopada, a więc Cyber Monday. Ten wyjątkowy poniedziałek to święto obniżek w e-commerce i jednocześnie okazja dla poszukiwaczy cenowych hitów. To, co na co dzień jest dla nas zbyt dużym wydatkiem, właśnie dziś może znaleźć się w zasięgu naszego budżetu. To właśnie dziś sklepy internetowe na całym świecie dokładają wszelkich starań, aby ...
-
Sklepy internetowe na niechlubnym podium
Polacy pokochali e-zakupy. Doceniają je szczególnie ci, którzy starają się unikać jak ognia zatłoczonych centrów handlowych. Wydawać by się mogło, że e-sklepy tylko zacierają ręce, patrząc na rosnące słupki sprzedażowe. Tymczasem okazuje się, że branża e-commerce ma spore kłopoty finansowe. Z danych BIG InfoMonitor oraz Biura Informacji Kredytowej ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki OEX
... , usługi promocji produktów, budowa strategii kreacji marki, usługi zarządzania zasobami ludzkimi. W ramach segmentu E‐biznes realizowane są usługi dedykowane e‐commerce, obejmujące obszary technologii, marketingu oraz fulfillment. W segmencie Back office i obsługi klienta, główne usługi to rejestrowanie, porządkowanie i procesowanie dokumentów ...
-
Co przyniesie rok 2019 branży FinTech?
Rozwój sztucznej inteligencji, nowelizacja nieaktualnych ram prawnych, otwarcie na zmiany technologiczne i walka o podniesienie standardów ochrony środków finansowych to tylko niektóre z zagadnień, z którymi na co dzień boryka się branża płatności internetowych, online bankingu czy e-commerce. Jaką formę przybiorą te kwestie w nadchodzącym roku ...
-
PSD2 już obowiązuje. Jak zmieniają się płatności?
... fakt, iż każdy bank musi udostępnić mechanizm dostępu do prowadzonych przez siebie rachunków – możliwość sprawnego zlecania płatności obejmie wszystkich użytkowników e‑commerce, którzy posiadają rachunki bankowe. Co istotne, w trakcie całego procesu pośrednik inicjujący transakcję nie ma dostępu do naszych danych dostępowych do ...
-
Długi e-commerce wzrosły o 50%. Pomoże Boże Narodzenie?
E-zakupy nie mogą narzekać na brak popularności. W szczególności doceniają je ci z nas, którzy jak ognia starają się unikać tłoku i przepychanek w centrach handlowych. Wiele wskazywałoby zatem na to, że przedstawiciele e-commerce nie robią nic innego, niż zacierają ręce, obserwując pnące się w górę słupki sprzedaży. Tymczasem okazuje się, że ...
-
BIG InfoMonitor: dynamika zadłużenia w e-handlu spadła o 50 p.proc.
Handel detaliczny to jedna z tych gałęzi gospodarczych, która w największym stopniu odczuła konsekwencje wynikające z wybuchu pandemii. Okazuje się jednak, że nie przełożyło się to na prognozowany wzrost dynamiki zadłużenia branży handlowej. Długi przedsiębiorców rosły wolniej, a zdecydowanie pozytywnym bohaterem jest tu e-commerce, w którego ...
-
Allegro debiutuje na GPW
... PLN wartość akcji sprzedawanych: 8,2 mld PLN Emitent jest spółką akcyjną (société anonyme) wpisaną do Luksemburskiego Rejestru Handlowego i Spółek (Registre de Commerce et des Sociétés, Luxembourg) pod numerem B214830, mającą siedzibę na terenie oraz prowadzącą działalność zgodnie z prawem Luksemburga. Emitent został zawiązany ...
-
Finansowanie dłużne nieruchomości - co nas czeka w 2021 roku?
W ubiegłym roku, z powodu niepewności wywołanej przez pandemię i lockdown, banki zmieniły swoją politykę w zakresie udzielania kredytów deweloperom oraz inwestorom. Mogliśmy zauważyć wzmożoną ostrożność w podejściu do finansowania prawie wszystkich rodzajów nieruchomości - zwiększyły się oczekiwania odnośnie zabezpieczeń, wydłużyły procesy ...
-
BLIK: 424 mln transakcji o wartości 57 mld zł w 2020 roku
IV kwartał 2020 roku był rekordowy pod względem ilości transakcji BLIK. Zrealizowano ich dwukrotnie więcej niż w 2019 roku - 140 mln, z czego aż 105,5 mln stanowiły zakupy w e-commerce. W całym 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali 424 mln transakcji o wartości 57 miliardów zł. Na koniec roku 2020 z systemu płatności mobilnych aktywnie ...
-
Zaległości e-commerce przekraczają 292 mln zł
Black Friday rozpoczyna okres żniw dla firm z branży e-commerce. Ale, chociaż handel internetowy dzięki pandemii przeżywa prawdziwy rozkwit, sytuacja finansowa sklepów internetowych pozostawia wiele do życzenia. Z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i bazy informacji kredytowych BIK wynika, że zaległości e-handlu wzrosły przez rok o ponad 21 ...
-
Odroczone płatności elementem rozwoju e-commerce
E-commerce nie traci impetu i od początku pandemii znajduje się w trendzie wzrostowym. Polacy na stałe przenieśli część zakupów do online, co z kolei wpłynęło na kondycję sektora internetowych płatności. Z raportu firmy Wordpay wynika, że do 2023 r. rynek odroczonych płatności wzrośnie na całym świecie dwukrotnie. Badania wskazują, że odroczone ...
-
Sklepy internetowe mają ponad 95 mln zł długów
Choć branża e-commerce intensywnie się rozwija, jej zadłużenie także rośnie. Z danych Krajowego Rejestru Długów wynika, że od września 2021 roku długi sklepów internetowych urosły o 18 proc. i wynoszą obecnie ponad 95 mln zł. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie długi ma branża e-commerce? Komu zalegają e-sklepy? W których województwach e-handel ...
-
Zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
Choć rynek e-commerce rośnie od lat, a w czasie pandemii miał miejsce prawdziwy boom w sprzedaży internetowej, to z danych GUS za ten rok wynika, że udział e-handlu w ogólnej sprzedaży detalicznej jest sporo niższy, niż w analogicznym okresie dwóch poprzednich lat. Przeterminowane zadłużenie sklepów internetowych na koniec sierpnia przekroczyło ...