-
Fundusze VC szansą dla sektora MSP
... nie ograniczają się jednak tylko do pozyskania kapitału bowiem małe i średnie firmy, szczególnie w początkowych fazach rozwoju, potrzebują przede wszystkim mądrego kapitału, czyli takiego, ... jak skuteczne zarządzanie finansami, a także z aspektami miękkimi, do których zaliczamy marketing czy PR" – mówi Bogusław Bartoń, Prezes funduszu OneRay ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... firmy działające dla lokalnych klientów, którzy nie operują dużymi budżetami. Do Krajowego Rejestru Długów najczęściej trafiają właśnie takie firmy. Branża ma obecnie 140,5 mln zł zaległości. Kwota rozkłada się na 4,1 tys. firm, a średnie ...
-
Kantory internetowe: jak wygląda rynek?
... swoją przyszłość. Bardzo często są to małe, jednoosobowe (nisko kosztowe) firmy, które wychodzą na swoje dzięki trzymaniu kosztów w ryzach i dobremu, ... do największych graczy, dominujących w percepcji „prospektu” za sprawą inwestycji w marketing. Średnie, perspektywiczne podmioty będą dbać o sprytny rozwój (partnerstwo z witrynami dostarczającymi ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... do roku -0,6 proc. Na to, ile pieniędzy firmy będą chciały przeznaczyć na marketing i reklamę, wpływają warunki ekonomiczne: poziom inflacji, wzrost PKB, ... a ich średnie zadłużenie wynosi 28,9 tys. zł. Najwięcej do oddania kontrahentom mają agencje reklamowe – 97,8 mln zł. W tej grupie jest też najwięcej dłużników – 3388. Firmy specjalizujące się ...
-
Odwrócona hipoteka - szanse i zagrożenia
... braw za tak nowatorskie podejście do przedstawienia oferty. To jednak marketing, a dla klienta najważniejsze są konkrety. Zaufanie do Funduszu Hipotecznego ... , np. rzeczoznawca rynku nieruchomości oraz pracownik firmy oferującej odwróconą hipotekę, a potem wspólnie ustalali cenę w oparciu o średnie ceny rynkowe, indywidualny stan techniczny lokalu ...