-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... kapitału społecznego, czy też zaufania w ogóle. Media społecznościowe stają się także coraz bardziej znaczącym narzędziem dyscyplinującym producentów i usługodawców. Wyniki naszego badania pokazują, że za sprawą informacji z serwisów takich jak Facebook, część konsumentów rezygnuje z zakupu produktu lub usługi. Widoczna jest też skłonność ...
-
MoneyTrack: Polak i finanse 2014
... – mówi autora badania, ... reklama jest rzeczywiście możliwy do osiągnięcia. Z niedostatecznej wiedzy rodzą się obawy i niechęć do pomnażania posiadanego kapitału. – Polacy cały czas są negatywnie nastawieni do inwestowania, a dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że nie rozumieją jego zasad – wyjaśnia Dominika Maison. Z przytaczanego już badania ...
-
Faktoring - jakie koszty i formalności?
... wobec swych odbiorców odroczone terminy płatności. Dla kogo czerwone światło? Korzystanie z faktoringu, jak z każdej innej formy finansowania, wiąże się z koniecznością badania sytuacji firmy. W pewnych przypadkach można mieć niemal pewność, że faktor odmówi zaangażowania się w finansowanie firmy. Faktoring nie jest dostępny dla ...
-
Lokaty bankowe: Alior Bank najlepszy
... z prostymi i zawsze przejrzystymi zasadami, bardzo ważnymi dla konsumentów a nie zawsze uszanowanymi przez inne banki. Dalsze miejsca w rankingu powstałym w wyniku badania nt. atrakcyjności lokat bankowych zajmują: BZ WBK i PKO BP - wskazane przez 4,9% respondentów, Bank Millennium – 3,5%, Getin Bank – 3,2%, BGŻ - 2,8%, Eurobank – 2,7%, SKOK ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking
... zakończeniu trwania lokaty zweryfikujmy informacje podane przez doradcę przy jej zakładaniu i kiedy coś wzbudza nasze wątpliwości zgłaszajmy reklamację. Szczegółowe wyniki badania 1. Oferta dla klienta lojalnego oszczędzającego przez ostatnie 12 miesięcy Poniższe wykresy ilustrują orientacyjną wysokość kwoty uzyskanych odsetek dla klienta, który ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... , jakość obsługi telefonicznej oraz lokalizację oddziałów – dodaje Agnieszka Chrostowska. Wyniki badania pokazują, że osobiste wizyty w placówkach to nadal najistotniejsza z punktu ... nich służy czemu innemu i jest potrzebny do prowadzenia efektywnego biznesu. Reklama ma na celu wzbudzenie zainteresowania, efektem dobrego Shopping EXperience jest ...
-
Płatności zbliżeniowe IX 2011
... ; w Wielkiej Brytanii ten odsetek wyniósł 46%, a w Turcji 38%. Inne czynniki, takie jak reklama czy oznakowanie w punkcie handlowym miały – wg deklaracji osób objętych badaniem dużo mniejsze znaczenie. Wyniki badania potwierdzają duże zainteresowanie Polaków płatnościami zbliżeniowymi. 65% użytkowników kart zbliżeniowych uznało, że taka forma ...
-
Edukacja finansowa Polaków do poprawy
... ? - Sprawdź swoje długi i pozbądź się kłopotów O finansach uczy nas życie Jak wynika z badania Kapitalni.org samoocena pod kątem znajomości finansów jest ... rankingu – mówi Agnieszka Szczepanik, kierownik projektu Kapitalni.org w Wonga w Polsce. Reklama źródlem informacji Skąd pozyskujemy bieżące informacje o produktach i usługach finansowych? ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... działa i jak wpływa na kondycję firm reklamowych – mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Reklama i marketing pierwsze do redukcji Z badania „Barometr wydatków firmowych”, zrealizowanego w II kwartale 2023 r. na zlecenie firmy faktoringowej NFG, wynika, że w ostatnich 12 miesiącach przedsiębiorcy ...
-
Upadłość konsumencka
... do rozmaitych dóbr powoduje, że stajemy się coraz bardziej społeczeństwem konsumpcyjnym. Wszechobecna reklama sprzyja temu, że chcemy mieć coraz więcej, wymieniamy stare rzeczy na ... spłaty pożyczki – mówi dr Beata Pachnowska, wiceprezes Zarządu Instytutu Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International. Ta łatwość w zaciąganiu pożyczek niepokoi ...
-
DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
... na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie grupy nabywców. Celem badania jest zakwalifikowanie odbiorcy kampanii promocyjnej do określonego tupu nabywcy ...
-
Kryzys finansowy uderzył w rynek doradztwa
... natomiast rosną. Placówki, pracownicy (największe firmy zatrudniają ponad 300 doradców), reklama - to wszystko pochłania setki tysięcy złotych miesięcznie. W prasie pojawia się w ... do obaw dla firm doradztwa Taki smutny dla branży wniosek płynie z badania przeprowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Okazuje się bowiem, że pomimo ogromnych ...
-
Geolokalizacja w usługach bankowych
... , muszą wyjść naprzeciw nowym technologiom. Tym bardziej, że jak pokazują badania, w najbliższym czasie rozpoznawalność i użycie aplikacji geolokalizacyjnych będzie rosnąć. Przyczyni ... swoim znajomym, zachęcając ich do jego odwiedzenia - swoista reklama szeptana. Możliwości zastosowania usług geolokalizacyjnych są praktycznie nieograniczone. To, ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... i komunikować się z rynkiem? Szukamy informacji, ale nie na stronie banku Badania pokazują, że nie wystarczy zadbać o opis oferty na stronie naszego banku. Respondenci ... dla banku oraz podstawą do formułowania przekazu marketingowego. Nawet najlepsza reklama będzie nieskuteczna, jeżeli nie poprowadzi dalej klienta „jak po sznurku” do banku ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... proc.). Spadki odnotowała telewizja (o 1,8 proc.), radio (o 1,3 proc.), prasa (o 9,5 proc.) oraz reklama zewnętrzna (o 0,5 proc.). W skali całego rynku mieliśmy wprawdzie wzrost, ale jego ... i na nośnikach zewnętrznych, projektujące stoiska wystawowe, a także agencje badania rynku, agencje public relations oraz wydawnictwa, przygotowujące m.in. ...
-
BIG InfoMonitor: długi firm wzrosły o 909 mln zł, najgorzej w rolnictwie i transporcie
... – 8,4 proc. Kolejne sektory mają już niższy odsetek firm niepłacących na czas. Wśród firmy zajmujących się działalnością profesjonalną i naukową (prawnicy, księgowi, badania rynku, reklama) problemy z płatnościami ma 6,2 proc., dalej znajduje się handel, w którym 5,6 proc. przedsiębiorstw jest niesolidnych płatniczo. Na szóstej pozycji znalazły się ...