-
Niska lojalność klientów sektora bankowego
... a także regulowania rachunków przez komórkę. Przyszłość w urządzeniach mobilnych Do końca 2013 roku na świecie będzie więcej urządzeń mobilnych niż mieszkańców (1,4 ... produkty są spójne w różnych kanałach- tak tradycyjnych jak i mobilnych jednocześnie. Lojalność a satysfakcja klientów Wyższa świadomość konsumentów, stymulowana przez media i portale ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... , ocenionymi w naszym badaniu najniżej. Wynik 71,1 pkt. wskazuje na to, że satysfakcja klienta została zaspokojona średnio w ok. 70%. Pozostałe 30% to sygnał o niezadowoleniu, ... . lojalności klientów w bankowości detalicznej firmy Bain & Company, na zmianę banku w 2013 roku zdecydowało się 4,7% Polaków (to najwyższy wskaźnik w Europie). Jakość obsługi ...