-
Banki a kredyty hipoteczne dla firm
... potrzebnych dokumentów. Konieczne jest przedstawienie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, kopii księgi przychodów i rozchodów (min za ostatnie kilka miesięcy), wyciągów rachunków firmowych, zaświadczenia o nadaniu numerów NIP i REGON, PIT-ów za rok lub 2 lata oraz aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego oraz z ZUS ...
-
Kredyt hipoteczny: dokumenty wymagane przez bank
... nieco innych dokumentów. Są nimi: decyzja o nadaniu numeru REGON oraz NIP; zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź też inny dokument ... będzie od nas przedłożenia kopii umów, dowodów ostatnich płatności lub zaświadczenia z banku o dokonaniu całkowitej spłaty takiego zobowiązania. Dotyczy to także posiadanych kart ...
-
Superszybki kredyt dla firm przez Internet
... ewidencji działalności gospodarczej lub odpis KRS, zaświadczenia o nadaniu numerów NIP i REGON), finansowe (kopię księgi przychodów i rozchodów co najmniej za ostatnie kilka miesięcy, wyciągi z rachunków firmowych, PIT-y za rok lub nawet 2 poprzednie lata oraz aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS o niezaleganiu z podatkami i składkami ...
-
Faktoring - jakie koszty i formalności?
... rok obrachunkowy, aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami ZUS i z podatkami, plan finansowy na najbliższy rok, wykaz rozrachunków z odbiorcami) dokumenty organizacyjno-prawne firmy (umowa lub statut spółki, wykaz właścicieli lub członków zarządu firmy faktoranta, wypis z rejestru sądowego, REGON, NIP) dokumenty dotyczące dłużników ...
-
Przedsiębiorcy trudniej o kredyt hipoteczny
... dużo poważniejszym wyzwaniem. W ich przypadku konieczne jest przedstawienie przynajmniej: zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, kopii księgi przychodów i rozchodów co najmniej za ostatnie kilka miesięcy, wyciągów rachunków firmowych, zaświadczeń o nadaniu numerów NIP i REGON, PIT-ów za rok lub nawet 2 poprzednie lata oraz ...
-
Nowe rachunki firmowe w Deutsche Bank PBC
... również otworzyć rachunek. Jest to możliwe na podstawie dowodu osobistego, bez konieczności dostarczania do Banku dokumentów potwierdzających nadanie numeru NIP i REGON oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Po złożeniu wniosku na stronie www.deutschebank.pl lub na specjalnej, dedykowanej stronie www ...
-
Kredyt hipoteczny nie taki straszny
... . Kolejnym etapem będzie przygotowanie zaświadczenia o dochodach. – Zależnie od banku i źródła dochodu, będziemy musieli wykazać wysokość dochodów za ostatnie 3, 6 lub 12 miesięcy. Najwięcej dokumentów muszą zebrać osoby prowadzące własną działalność gospodarczą. W ich przypadku mogą być wymagane: decyzja o nadaniu numeru NIP, REGON, wpis do ...
-
Jak sprawdzić, czy partner biznesowy jest wiarygodny?
... firmy czy klientów. W końcu, standardową praktyką jest też prośba o zaświadczenie o nadaniu numeru NIP czy REGON, którą powinniśmy skierować do przyszłego kontrahenta. Skorzystaj z ... potrzeba jest jednak zgoda samego kontrahenta, najlepiej więc poprosić o takie zaświadczenia firmę, z którą planujemy podjęcie współpracy. A może wywiadownia ...
-
Jak sprawdzić kontrahenta i uniknąć kłopotów?
... kontrahenta i upewnić się, czy opublikowane na niej dane, takie jak: NIP, nazwa i adres, są zgodne z tymi, które widnieją w publicznych rejestrach – ... w wysokości 60 zł. Dobrym pomysłem będzie także poproszenie potencjalnego partnera biznesowego o przedstawienia zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami wobec ZUS-u lub Urzędu Skarbowego. W tym celu ...