Szukana fraza: Autor: Agnieszka Żuk <a...@g...com>
Znaleziono: 6 wiadomości
-
Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
2010-06-28 12:35:07 autor: Agnieszka Żuk
Zamknięcie konta w Inteligo wymaga formy pisemnej - taką odpowiedź przekazują konsultanci na pytanie "jak zrezygnować z Inteligo?". Odwołują się tym samym do zapisu w ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
2010-06-29 08:30:51 autor: Agnieszka Żuk
Klienci Inteligo po zalogowaniu na konto, np. przez Internet mogą samodzielnie zamawiać karty kodów. Łącznie Klient może mieć 5 zdrapek: jedną aktywną (bądź zablokowaną) i ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
2010-06-29 09:41:21 autor: Agnieszka Żuk
Warunkiem zamknięcia rachunku (i całego konta) jest uregulowanie przez Klienta wszelkich zobowiązań obciążających zamykany rachunek.Jeżeli na rachunku zamykanym jest zadłużenie ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
2010-06-30 11:25:02 autor: Agnieszka Żuk
Karta kodów wydawana dla Klientów Inteligo wznawia się automatycznie po podaniu kodu 20 z aktywnej karty kodów. Następnie wysyłana jest listem zwykłym na adres korespondencyjny ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
2010-07-01 07:37:43 autor: Agnieszka Żuk
Dziękujemy za uwagi i sugestie przekazywane pod kątem Inteligo na forum pl.biznes.banki Zainteresowanych zapraszamy na stronę mojeinteligo.pl Nasi Ludzie są do Waszej dyspozycji i ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
2010-07-01 11:16:46 autor: Agnieszka Żuk
> No jest jakiś postęp, ale jakby jeszcze Amra nauczył p. Agnieszkę: > - cytować post na który odpowiada, > - odpowiadać na temat, > > to by było super. > ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki