eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki100zł w gotówce za otwarcie konta w inteligo (dla nowych klientów)100zł w gotówce za otwarcie konta w inteligo (dla nowych klientów)
    From: MS <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: 100zł w gotówce za otwarcie konta w inteligo (dla nowych klientów)
    Date: Fri, 24 May 2013 14:28:01 +0200

    Witam, jeśli ktoś chce otrzymać 100zł w gotówce zakładając konto w
    inteligo proszę o kontakt: wajper4876[at]gmail.com
    Konkurs poleceń mam inteligo - https://maminteligo.pl/
    W konkursie dają 100zł w bonach empiku, które chętnie wymienię na 100zł
    w gotówce
    Warunki do spełnienia:
    1) Szybciorem bo konkurs kończy się 10 czerwca
    2) Założyć konto w inteligo z mojego polecenia
    3) Wydać karta 300zł
    4) Po otrzymaniu kuponu na maila zwrócić się do mnie to wymienimy kupon
    na kesz