  • 1. Data: 2004-07-26 15:22:08
    Temat: 1200 nowych rachunków na dobę w mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Liczba Klientów mBanku przekroczyła 650 tys. Obecnie Klienci mBanku
    otwierają codziennie 1200 nowych rachunków.
    Wysoka dynamika przyrostu liczby Klientów wskazuje, że na koniec br. mBank
    będzie prowadził 900 tys. rachunków i obsługiwał około 750 tys. Klientów.
    Wzrost liczby rachunków oraz ich posiadaczy potwierdza czołową pozycję
    mBanku na rynku bankowości elektronicznej.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5963

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-27 08:05:57
    Temat: Re: 1200 nowych rachunków na dobę w mBanku
    Od: darmar <d...@z...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > Wzrost liczby rachunków oraz ich posiadaczy potwierdza czołową pozycję
    > mBanku na rynku bankowości elektronicznej.

    Niedługo zaczną się kłopoty z zalogowaniem ...

  • 3. Data: 2004-07-27 09:04:46
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "darmar" <d...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Niedługo zaczną się kłopoty z zalogowaniem ...

    Witam,

    Sadze ze Ban wie co go czeka i pewnie maja cos w rekawach i zmienia to i owo
    kiedy zacznie sie zapychac lacze.
    Wiedza ze teraz kazde takie optkniecie moze ich zachamowac na jakis czas a
    ludzie zazcna mowic o mBanku ale bardzo nie pozytywanie :)

    salut
    Piotrek,

  • 4. Data: 2004-07-27 09:54:12
    Od: "Gregor" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Wzrost liczby rachunków oraz ich posiadaczy potwierdza czołową pozycję
    > mBanku na rynku bankowości elektronicznej.

    1200 dziennie??? czyli 50 na godzine czyli prawie 1 na minute. Troche to duzo
    i jakos nie bardzo wydaje sie prawdziwe. Moze to chwilowo taki przyrost bo
    akurat jakas promocja jest?? Trzeba by jeszcze zapytac ile jest rezygnacji?
    No i czy ci nowi klienci wplacaja wiecej niz 1000 zl bo jak nie to znaczy ze
    do mbanku juz tylko dorbnica idzie bo reszta albo juz ma konto albo nie ma
    zamiaru otwierac. Ogolnie mowiac ilosc klientow mbanku zbliza sie do
    maksymalnej mozliwej, oby ich system sobie dawal z tym rade, bo jak nie to
    niedlugo mozemy dostac niusa ze 1200 osob na dzien odchodzi z mbanku.
    Pozdr.
    Gregor

  • 5. Data: 2004-07-27 10:59:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Gregor <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > taki przyrost bo akurat jakas promocja jest?? Trzeba by jeszcze
    > zapytac ile jest rezygnacji? No i czy ci nowi klienci wplacaja wiecej

    No - kiedys Inteligo mial tyle bodaj. Tyle, ze tamci klienci szli po 50 zl
    ;) Wiec liczby raczej prawdziwe.
    I tak naprzyklad dzisiaj jest dokladnie 652.963 klientow
    i 798.606 rachunkow.

    Co do maksymalnej liczby klientow - to chyba nie ma problemow technicznych
    tylko lokalowe i kosztowe ;) (zatrudnienie mLinek itp).

    Wszystko jednak zmierza do tego, zeby jak najwiecej rzeczy zautomatyzowac -
    aktywacja kart, kont it odbwasie juz samodzielnie...

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 6. Data: 2004-07-27 17:52:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Jul 2004 09:54:12 +0000 (UTC), "Gregor"
    <g...@g...pl> wrote:

    >1200 dziennie??? czyli 50 na godzine czyli prawie 1 na minute.
    To ja dzis zalozylem 2 dodatkowe emaxy dla podbicia statystyk :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl