  • 1. Data: 2010-07-30 20:12:57
    Temat: 15 minut Multibanku :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    na http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty/limit czytamy:
    #v+
    Rewolucja kredytowa w MultiBanku!

    Dziel i rządź! Indywidualny limit kredytowy już na Ciebie czeka!

    Zaloguj się do serwisu transakcyjnego i sprawdź wysokość limitu w zakładce Oferta dla
    Ciebie.

    Oferowany limit podziel dowolnie na kredyt gotówkowy, kartę kredytową i
    kredyt odnawialny. Pieniądze otrzymasz online, szybko i sprawnie bez
    formalności już w 15 minut, bez wychodzenia z domu.
    #v-

    Jako, że mnie też zaspamowali w serwisie transakcyjnym, to postanowiłem
    sprawdzić jak to będzie działać.
    Wybrałem KK (z limitem ~12,5% proponowanego przez system). Wniosek
    został złożony w okolicach 16-tej. Niestety minęło dużo więcej niż 15
    minut i ze strony Multi "ani me, ani be, ani qqrq".

    KJ

    PS. tak wiem, że owe 15 min. nie jest nigdzie gwarantowane itd,
    itp. Jednak _jakiś_ sygnał Multi mogłoby przesłać, choćby taki, że
    przyjęło wniosek.

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 2. Data: 2010-07-30 21:06:48
    Temat: Re: 15 minut Multibanku :)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > został złożony w okolicach 16-tej. Niestety minęło dużo więcej niż 15
    > minut i ze strony Multi "ani me, ani be, ani qqrq".

    Ja miałem SMS i odpowiedź w serwisie po około 4 minutach.

  • 3. Data: 2010-07-30 22:09:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > PS. tak wiem, że owe 15 min. nie jest nigdzie gwarantowane itd,
    > itp. Jednak _jakiś_ sygnał Multi mogłoby przesłać, choćby taki, że

    sprawdzasz bank, programistów czy hardware multibanku ?

    george

    P.S. Może złóż wniosek o 4 nad ranem ?

  • 4. Data: 2010-08-02 10:35:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > Ja miałem SMS i odpowiedź w serwisie po około 4 minutach.

    No to mnie chyba nie lubią ... nie ma odpowiedzi, ani na tamten
    piątkowy, ani na nowy złożony w poniedziałek ...
    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 5. Data: 2010-08-02 13:11:43
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Kamil "Jońca" wrote:

    > No to mnie chyba nie lubią ... nie ma odpowiedzi, ani na tamten
    > piątkowy, ani na nowy złożony w poniedziałek ...

    Krótkie pytanie: czy masz podpisane coś, co nazywa się
    "Umowa Ramowa". Być może brak umowy ramowej blokuje w
    Twoim wypadku możliwość skorzystania z *internetowej*
    formy zawarcia umowy.

    "Jeśli jeszcze nie masz Umowy Ramowej, możesz ją podpisać w każdej
    placówce MultiBanku przy okazji wnioskowania o kredyt gotówkowy,
    kartę kredytową lub kredyt odnawialny."

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty/limit/jak
    _skorzystac

    Być może się mylę, ale wydaje mi się że bez "ramowej"
    by z "oferty dla Ciebie" skorzystać, trzeba podreptać
    do oddziału i przy okazji korzystania z oferty umowę
    ramową podpisać.

    jeśli ktoś ma podpisaną ramową, to klik, kod/sms, klik
    powinno być skuteczne.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 6. Data: 2010-08-02 13:22:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> writes:

    > Krótkie pytanie: czy masz podpisane coś, co nazywa się
    > "Umowa Ramowa". Być może brak umowy ramowej blokuje w

    Jeśli to jest to co myśle, to tak, mam podpisaną.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 7. Data: 2010-08-03 07:07:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> writes:
    [...]

    > Jeśli to jest to co myśle, to tak, mam podpisaną.

    Wyjaśniło(?) się. Człowiek wpisujący do systemu umowę ramową "wpisał
    datę w złym formacie" :)
    Po poprawieniu kolejny wniosek nie zmieścił się co prawda w 15 minutach,
    tylko 20, ale już nie będę czepliwy :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 8. Data: 2010-08-03 08:30:23
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Kamil "Jońca" wrote:

    > [...]
    >
    > Wyjaśniło(?) się. Człowiek wpisujący do systemu umowę ramową
    > "wpisał datę w złym formacie" :)

    Czyli jednak problem był(?) w "niezaskoczeniu" umowy ramowej,
    wyczucie chyba mnie nie myliło.

    > Po poprawieniu kolejny wniosek nie zmieścił się co prawda w 15
    > minutach, tylko 20, ale już nie będę czepliwy :)

    no cóż, miło to słyszeć :D

    > KJ

    Albert Einstein (1879-1955)