  • 1. Data: 2002-06-19 13:16:07
    Temat: 15pln za przedluzenie kart dla pelnomocnika rodzajowego w mBanku
    Od: "Prometeusz" <x...@p...com>

    dzis mi potracili 15pln

    czy ja wyrazalem gdzies na to zgode, nie przypominam sobie ???
    jak to wyglada ???

    Pozdrawiam.........

  • 2. Data: 2002-06-19 13:18:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 03:16:07PM +0200, Prometeusz wrote:

    > dzis mi potracili 15pln
    >
    > czy ja wyrazalem gdzies na to zgode, nie przypominam sobie ???
    > jak to wyglada ???

    TOiP sie zmienil. Niedawno, jakies pol roku czy 9 miesiecy temu.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-06-19 13:23:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > TOiP sie zmienil. Niedawno, jakies pol roku czy 9 miesiecy temu.

    Ale to chamstwo, ze mBank go nie poinformowal!!! :)
    Zenada, piaskownica i tym podobne ;)

  • 4. Data: 2002-06-19 13:25:26
    Od: "Prometeusz" <x...@p...com>

    > TOiP sie zmienil. Niedawno, jakies pol roku czy 9 miesiecy temu.
    >
    > --
    sorry, moglbys jsniej
    co to jest TOiP

    mBank tylko zawsze wymysla inne uzasadnienie dla oplaty 15pln
    rok temu jak ustranawialem pelnomocnika to powiedzieli mi ze to plata
    skarbowa

    moj brat robil to samo dla swojej narzeczonej to on uslyszal jakies inne
    wytlumaczenie
    co inna Pani na mlini to inne wytlumaczenie :-(

    wiec o co chodzi ???

  • 5. Data: 2002-06-19 13:30:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 03:25:26PM +0200, Prometeusz wrote:

    > sorry, moglbys jsniej
    > co to jest TOiP

    Tabela Oplat i Prowizji. Jak wykastrujesz pierwsze literki i je
    zestawisz otrzymasz TOiP.

    > mBank tylko zawsze wymysla inne uzasadnienie dla oplaty 15pln
    > rok temu jak ustranawialem pelnomocnika to powiedzieli mi ze to plata
    > skarbowa

    Bo to jest oplata skarbowa. Jesli jest to pelnomocnik w zaden sposob
    nie spokrewniony z wlascicielem to musi przejsc przez skarbowke - stad
    oplata.

    > moj brat robil to samo dla swojej narzeczonej to on uslyszal jakies inne
    > wytlumaczenie
    > co inna Pani na mlini to inne wytlumaczenie :-(

    A dlaczego nei zlozyl reklamacji, skoro mial watpliwosci?

    > wiec o co chodzi ???

    Nie wiem, na razie to troche robisz halasu a nie wiesz nawet co to
    toip. W Twojej sytuacji radze abys:

    . czytal informacje banku w ktorym masz konto
    . domagal sie odpowiedzi od mlini czy w okienku takiej ktora
    zrozumiesz.

    To nie ma byc obrazliwe, ale jesli odpowiedzi uzyskiwane sa zbyt
    skomplikowane (nie kazdy jest bankowcem) to zadaj aby
    panienka/panienek odpowiedzieli tak, abys to TY zrozumial.

    A jesli nie zgadzasz sie z podstawa obciazenia Cie to nic nie stoi na
    przeszkodzie - skladaj reklamacje.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-06-19 13:36:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wiec o co chodzi ???

    TOiP to tabela oplat i prowizji.
    Wprowadzili oplate za karty dla pelnomocnikow. Karty dla wlascicieli konta
    sa dalej darmowe.
    Wydaje sie, ze za duzo kart zostalo zamoionych i nie uzywanych -
    prawdopodobnie stad ta oplata.

  • 7. Data: 2002-06-19 13:39:31
    Od: "Prometeusz" <x...@p...com>

    > A dlaczego nei zlozyl reklamacji, skoro mial watpliwosci?

    brat zlozyl reklamacje - nawet nie wiem jak sie sprawa skonczyla

    > A jesli nie zgadzasz sie z podstawa obciazenia Cie to nic nie stoi na
    > przeszkodzie - skladaj reklamacje.

    ja tez juz zlozylem reklamacje

    dzieki za odpowiedzi ;-)

  • 8. Data: 2002-06-19 13:41:30
    Od: "Prometeusz" <x...@p...com>

> [...]
    > sa dalej darmowe.
    > Wydaje sie, ze za duzo kart zostalo zamoionych i nie uzywanych -

    dzieki AMRA
    naprawde nie przypominam sobie zeby mnie o tym poinformowali
    mozliwe, iz sie myle

    Pozdr.

  • 9. Data: 2002-06-20 17:25:00
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Prometeusz" <x...@p...com> wrote in message

    > naprawde nie przypominam sobie zeby mnie o tym poinformowali
    > mozliwe, iz sie myle

    Jeśli masz zamiar szukac poleconego z mBanku, to na to nie licz.
    Poinformowali zgodnie z regulaminem. (zmienionym na jesieni).

    Gdybyś nie wiedział, to z 16,5% zrobiło się 7,65%. :-(

    Czasem warto zaglądać na:
    http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl

    BAH
    PS.
    mgr AMRA Cię poinformuje
    jak się zapiszesz na jego newsy
    a teraz to sie nabija, bo jest po (zasłużonym) piwie *;-)

  • 10. Data: 2002-06-20 21:04:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Gdybyś nie wiedział, to z 16,5% zrobiło się 7,65%. :-(

    ROTFL :-)))