  • 1. Data: 2008-11-30 09:04:02
    Temat: 2 pytania o Killera
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    1. Czy zrywajac w placowce banku lokate przelew na konto, z ktorego przyszla
    jest darmowy?
    Zaintrygowala mnie TOiP, gdzie stoi, ze przelew na obcy rachunek skladany
    osobiscie w placowce "nie dotyczy" - czyzby tylko gotowka w gre wchodzila?
    Dla odmiany na stronie Pocztowego sugeruja, ze jest mozliwy.

    2. Wraz z lokata zaklada sie automatycznie Rachunek lokat terminowych.
    Pytanie jak go usunac po zaprzestaniu korzystania z Pocztowego. Tymczasowo
    jest darmowe jego prowadzenie, ale kto wie jak bedzie w przyszlosci, a gdy
    killer przestanie byc atrakcyjny, wolalbym, aby nic mnie nie laczylo z
    Pocztowym, w szczegolnosci "wiszace" konto.

    Szymon