  • 1. Data: 2010-06-02 18:26:01
    Temat: 20 czerwca naszczaj na model POlszy, russkoj guberni, tak po prostu, pokaż putinowi srodkowy palec !!!!!
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    tak naprawdę 20 czerwca 2010 roku (4 lipca?) i później za rok w
    wyborach parlamentarnych nie będziemy dokonywać wyboru pomiędzy PiS a
    PO... Będziemy decydowali o przetrwaniu substancji narodowej, polskiej
    państwowości, polskiego narodu.

    Będziemy dokonywać wyboru - w jednej części - pomiędzy Polską będącą
    sztucznym regionem (województwem, gubernią?) innego, rozpadającego się
    obecnie sztucznego tworu zwanego Unią Europejską (związkiem
    beznarodowych regionów, województw?) a Polską niepodległą i suwerenną.
    W innej zaś części wybór ten będzie też wyborem pomiędzy Naszą,
    wyznaczoną granicami Polską a Polszą - Priwislanskim Krajem?

    http://www.niepoprawni.pl/blog/756/niepodleglosc-czy
    -protektoraty

    wydrukuj ten tekst na kartce papieru, rozłóż na ławce w parku

  • 2. Data: 2010-06-02 18:45:23
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Charlie delta wrote:

    [ciach bzdury]

    Który z tych patriotów to ty?

    http://www.youtube.com/watch?v=AxDwkA-fK68

  • 3. Data: 2010-06-02 18:55:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > Charlie delta wrote:
    >
    > [ciach bzdury]
    >
    > Który z tych patriotów to ty?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=AxDwkA-fK68

    juz wiadomo dlaczego Charlie chce wypieprzać za wielką kałuże

  • 4. Data: 2010-06-02 19:14:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w
    > wiadomości news:hu68s0$aeu$1@news.onet.pl...

    Jak go (Lisa) zobaczę to przełączam kanał tak samo szybko jak na widok
    Pospieszalskiego...
    Będzie może debata Lis-Pospieszalski-Benny-Hill?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-06-02 20:14:42
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Jak go (Lisa) zobaczę to przełączam kanał tak samo szybko jak na widok
    > Pospieszalskiego...
    > Będzie może debata Lis-Pospieszalski-Benny-Hill?

    Zasadniczo nie oglądam TV, więc na żadnego z pacjentów sie nie natykałem:)))

    Chciałbym obejrzec salon poltyczny Lis-Pospieszalski-Rydzyk-Urban, w skrócie
    LPR-u.

  • 6. Data: 2010-06-02 20:29:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Zasadniczo nie oglądam TV, więc na żadnego z pacjentów sie nie
    > natykałem:)))

    Ja się niejako "zawodowo natykam" bo pielęgnuję od lat www.skyview.pl na
    najtańszym pakiecie TNK czyli mam wybór między propagandą, reklamą i
    telemarketingiem :(

    > Chciałbym obejrzec salon poltyczny Lis-Pospieszalski-Rydzyk-Urban, w
    > skrócie LPR-u.

    I koniecznie czterokanałowy dźwięk aby można wybierać gdakacza :)
    I loteria przez SMS który dyskutant po zakończeniu rundy nurza się w
    gównie pozostałych (proponuję jako realizatorów TVN s.a. + MIT s.a. - obie z
    wgpw aby się mieściło w tematyce grupy)

    --
    marfi