  • 11. Data: 2012-11-09 08:29:03
    Temat: Re: 200 PLN za KK Citi
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:k7h0u6$tcn$1@news.task.gda.pl...

    > Platyna też?

    To moze tym razem sie zalapie ?
    - ostatnio obiecywali ale nie dali... ale teraz mam 1 KK mniej ;)
    Po zlozeniu wniosku w ~15 minut dzwonil czynnik białkowy
    w celu spowiedzi wstepnej ... zobaczymy czy bedzie rozgrzeszenie ;P

    Acha - w przypadku negatywnej opini wydanej przez anala
    mozna odzyskac te 5zl z grupona ;)

    Pozdro

  • 12. Data: 2012-11-10 01:29:12
    Od: v...@i...pl

    W dniu piątek, 9 listopada 2012 08:29:07 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Acha - w przypadku negatywnej opini wydanej przez anala
    >
    > mozna odzyskac te 5zl z grupona ;)

    Nie

  • 13. Data: 2012-11-10 10:17:32
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Acha - w przypadku negatywnej opini wydanej przez anala
    >
    > mozna odzyskac te 5zl z grupona ;)

    Nie

    Nie siej zametu MOZNA

  • 14. Data: 2012-11-11 21:49:15
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-11-08 07:47, Piotr Hołda pisze:
    > http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytow
    a--promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

    U mnie link z kuponu prowadzi do formularza kontaktowego a nie wniosku.
    Też tak macie?

    Darek

  • 15. Data: 2012-11-11 22:01:16
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > U mnie link z kuponu prowadzi do formularza kontaktowego a nie wniosku.
    > Też tak macie?
    >
    > Darek

    tak ma byc po odzwonieniu konsultanta upewnij sie ze karta brana z gruponu

  • 16. Data: 2012-11-11 23:41:55
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > tak ma byc po odzwonieniu konsultanta upewnij sie ze karta brana z gruponu

    Do mnie dzwonili już i bankówka w pierwszych słowach podkreśliła, że
    dzwoni w sprawie karty, którą zamówiłem w związku z promocją na grouponie.

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2012-11-11 23:50:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-11 23:41, Grzexs pisze:
    > Do mnie dzwonili już i bankówka w pierwszych słowach podkreśliła, że
    > dzwoni w sprawie karty, którą zamówiłem w związku z promocją na grouponie.

    Życzę powodzenia przy rozpatrywaniu wniosku! Mój odrzucili bo analityk
    nie mógł się dodzwonić do pracodawcy bo mamy ACRa i połączenie z
    zastrzeżonych jest odrzucane, a analitycy nie mogą dzwonić z prezentacją
    numeru ;) A jak wiemy w tym banku telefon to ważna rzecz, bo najpierw
    był problem z numerem komórkowym pracodawcy, bo: "jak to, nie ma
    stacjonarnego?" ;) Ot taki niepoważny bank ten Citi ;) W sumie to lepiej
    wiedzieć to przed podpisaniem umowy, niż poznać ich inne fanaberie już
    po podpisaniu umowy ;)

  • 18. Data: 2012-11-12 00:20:30
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2012 23:50:48 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > �ycz� powodzenia przy rozpatrywaniu wniosku! M�j odrzucili bo analityk
    >
    > nie m�g� si� dodzwoni� do pracodawcy bo mamy ACRa i po��czenie z
    >
    > zastrze�onych jest odrzucane, a analitycy nie mog� dzwoni� z prezentacj�
    >
    > numeru ;) A jak wiemy w tym banku telefon to wa�na rzecz, bo najpierw
    >
    > by� problem z numerem kom�rkowym pracodawcy, bo: "jak to, nie ma
    >
    > stacjonarnego?" ;) Ot taki niepowa�ny bank ten Citi ;) W sumie to lepiej
    >
    > wiedzieďż˝ to przed podpisaniem umowy, niďż˝ poznaďż˝ ich inne fanaberie juďż˝
    >
    > po podpisaniu umowy ;)

    A po co dzwonią? Chyba nie sądzą, że ktoś im na telefon potwierdzi dane na temat
    zatrudnienia albo, co gorsza, wynagrodzeń?

  • 19. Data: 2012-11-12 12:15:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 11 Nov 2012 23:41:55 +0100, Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>
    wrote:

    >Do mnie dzwonili już i bankówka w pierwszych słowach podkreśliła, że
    >dzwoni w sprawie karty, którą zamówiłem w związku z promocją na grouponie.
    U mnie tez od razu mowila ze w sprawie oferty z groupona.

    WAM

  • 20. Data: 2012-11-12 14:50:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 00:20:30 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > A po co dzwonią? Chyba nie sądzą, że ktoś im na telefon potwierdzi dane na temat
    zatrudnienia albo, co gorsza, wynagrodzeń?

    Zdziwiłbys się jak dużo zakładów potwierdza takie dane;)
    A nawet napisze inaczej: jak niewiele zakładów odmawia powierdzenia.