  • 21. Data: 2012-10-08 22:42:16
    Temat: Re: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > W systemie ING pozostały dane imię, nazwisko i pesel - stąd prymitywny
    > system wie, że jesteś klientem

    a nie powinni wykasowac danych po likwidacji konta?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 22. Data: 2012-10-08 22:45:25
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 22:42, wromek pisze:

    > a nie powinni wykasowac danych po likwidacji konta?

    Chyba niekoniecznie wykasować, ale na pewno oznaczyć jako BYŁY klient, a
    nie aktualny, żeby takich cyrków jak nam ING zafundował nie było.

  • 23. Data: 2012-10-08 22:48:03
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 22:41, Wemif pisze:
    > może po prostu trzeba założyć konto z panelu?
    > (w końcu wszedłem przez link z grupona, podałem kod i później
    > postępowałem zgodnie z instrukcjami, więc zgodnie z regulaminem)
    >
    > (mam dostęp online bo mam OKO)

    No to pewnie się załapiesz na 200zł, ja OKO i ROR (chyba, jeśli był
    wymagany) miałem do ~2007 roku i wtedy umowę rozwiązałem, więc zalogować
    się nie mogę - chyba banki przestały mnie lubić ;)

  • 24. Data: 2012-10-09 08:22:01
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Chyba niekoniecznie wykasować, ale na pewno oznaczyć jako BYŁY klient, a
    > nie aktualny, żeby takich cyrków jak nam ING zafundował nie było.

    Wg mnie powinni zaprzestać przetwarzania danych po ustaniu relacji
    klient-bank a po rozwiązaniu umowy na co im czyjeś dane?! Zgodę na
    przetwarzanie danych po ustaniu zobowiązania w BIK można udzielić tylko przy
    jakichś kredytach.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 25. Data: 2012-10-09 08:27:19
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 21:50:38 UTC+2 użytkownik www2 napisał:
    > dzwonilem na infolinie i zlozylem reklamacje - Pani powiedziala ze zapewne dane
    moje sa w archiwum i dlatego nie moge zlozyc wniosku
    > przyjela reklamacje, podala jej numer, do 7 dni maja czas
    > mowila, zevby nie zakladac konta w oddziale bo wtedy sie nie spelni warunkow
    > nr tel macie w regulaminie

    Ja tez zareklamowalem.
    Mysle, ze w tej sytuacji kazdy powinien tak zrobic.
    A jak ktos byl w oddziale i zalatwil sprawe pozytywnie, niech da znac.

    --
    pozdr.
    ls

  • 26. Data: 2012-10-09 09:13:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> writes:

    > Wg mnie powinni zaprzestać przetwarzania danych po ustaniu relacji
    > klient-bank a po rozwiązaniu umowy na co im czyjeś dane?! Zgodę na
    Choćby do celów podatkowych muszą trzymać przez ~5 lat (nawet trochę
    więcej). NIe wiem też, czy z ostrożności procesowej (przedawnienie) nie
    powinni trzymać 10 lat. (Ale tu się nie będę kłócił)

    > przetwarzanie danych po ustaniu zobowiązania w BIK można udzielić tylko przy
    > jakichś kredytach.

    Lub też bank może nabyć uprawnień gdy nie płacisz.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    When you go into court you are putting your fate into the hands of twelve

  • 27. Data: 2012-10-09 11:43:34
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > ----------------------
    > i juz po ptokach, nie zalapalem sie bo myslalem, ze to jeszcze pare dni...

    wlazłem na stronę i miałem info: oferta wysprzedana.
    wlazłem ponownie przez nawigowanie po stronie i już się pokazała.
    na wszelki wypadek kupiłem sobie 2 :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 28. Data: 2012-10-09 13:05:32
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 08 Oct 2012 22:41:00 +0200, Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > U mnie też:
    > "Jeśli jesteś już klientem banku posiadającym dostęp do ING BankOnLine,
    > promocyjne konto Direct załóż korzystając z ING BankOnLine, a nie
    > poniższego
    > wniosku."
    > może po prostu trzeba założyć konto z panelu?
    > (w końcu wszedłem przez link z grupona, podałem kod i później
    > postępowałem zgodnie z instrukcjami, więc zgodnie z regulaminem)
    >
    > (mam dostęp online bo mam OKO)

    Ja nie mam żadnego rachunku w ING ale jestem upoważniony do rachunku
    firmowego. W ING BankOnline nie mogę założyć rachunku Direct, mogę tylko
    kolejny firmowy. Infolinia zeznała, że w formularzu muszę wybrać, że
    jestem klientem ING, mimo że nie jestem. Niestety, w kroku "podsumowanie"
    strona ING padła, 500 Internal Server Error.

    Matt

  • 29. Data: 2012-10-09 14:35:30
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    I za wyplate tak samo! To nie jest konto dla emerytow :) No i 7 zl za
    karte jak sie nie wyrobi 100 zl bezgotowkowo. Bedzie trzeba szybko
    pobrac premie i uciekac!

    100zł kartą to żaden problem, 20 litów paliwa

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7563 (20121009) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 30. Data: 2012-10-09 14:41:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 09.10.2012 14:35, JerzyR wrote:
    > I za wyplate tak samo! To nie jest konto dla emerytow :) No i 7 zl za
    > karte jak sie nie wyrobi 100 zl bezgotowkowo. Bedzie trzeba szybko
    > pobrac premie i uciekac!
    >
    > 100zł kartą to żaden problem, 20 litów paliwa

    Do paliwa to jest inna karta a nie jakis syf z ING ;)