  • 1. Data: 2005-04-19 09:04:29
    Temat: 20k zł jak zagospodarować ?
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    W co .... w miarę bezpiecznie zainwestować ok. 20-30k zł na okres 3-5
    miesiecy ??

    Tadek

  • 2. Data: 2005-04-19 09:42:20
    Temat: Re: 20k zł jak zagospodarować ?
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "LEH" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości
    >W co .... w miarę bezpiecznie zainwestować ok. 20-30k zł na okres 3-5
    >miesiecy ??

    W walutę inną niż PLN albo jakiś fundusz obligacji USD albo euro.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-04-19 10:55:19
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "gg" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > no, radziłbym chociaż dodać "Moim zdaniem" albo "Nie ponoszę
    > odpowiedzialności za moje porady" ....
    >
    > bo inwestycja w walutę raczej byłaby dobra 2-3 miesiące temu - teraz
    > raczej równie dobrze można stracić jak i zyskać

    Dolar i Euro poszły w górę ............. więc nie bardzo widzę sens
    przy cenie $ ok. 3.00-3.05 to tak

    A może w SEB5 ?

    Tad

  • 4. Data: 2005-04-19 11:29:58
    Od: "gg" <n...@m...com>

    > Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    To jest chyba oczywiste. A ktoś ponosi odpowiedzialność za rekomendacje
    np. zakupu akcji? Biura maklerskie wydają takowe...

    jak zawsze

    > Dolar i Euro poszły w górę ............. więc nie bardzo widzę sens
    > przy cenie $ ok. 3.00-3.05 to tak

    Uważasz że przed wyborami złoty się umocni? Jakie masz przesłanki do tego,
    żeby prognozować zmianę trendu w jakim jest złotówka?
    Ja się kieruję tym że będzie niepewność na rynku z powodu wyborów i
    referendum konstytucyjnego. Ani jedno ani drugie złotówki nie umocni, a
    wręcz przeciwnie.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-04-19 11:42:17
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2005-04-19 12:48:28
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Ja się kieruję tym że będzie niepewność na rynku z powodu wyborów i
    > referendum konstytucyjnego. Ani jedno ani drugie złotówki nie umocni, a
    > wręcz przeciwnie.

    proponuję sprawdzić po wyborach

    a dla osób akceptujących znacznie mniejsze ryzyko to chyba jednak tylko
    fundusze pieniężne i lokaty bankowe - i może się okazać, że dla 20000 zł to
    najlepsza lokata

    szczególnie, że obecnie nawet nie wiemy, kiedy wybory będą:))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 7. Data: 2005-04-19 13:40:27
    Od: " Dieter" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Stary,
    doloz do 50k i oddaj wszystko do WGI S.A.
    pewny zysk
    zero ryzyka

    albo w siebie zainwestuj

    pozdr
    Dieter

  • 8. Data: 2005-04-19 20:42:47
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    Użytkownik "LEH" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości
    >W co .... w miarę bezpiecznie zainwestować ok. 20-30k zł na okres 3-5
    >miesiecy ??

    W tym zakresie na akcjach agory masz ok 35% jak w banku

    bE

  • 9. Data: 2005-04-19 21:26:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    bERENICE napisał(a):
    > W tym zakresie na akcjach agory masz ok 35% jak w banku

    Dajesz gwarancję?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2005-04-21 05:56:04
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "bERENICE" <b...@h...com> napisał w
    wiadomości news:d43qo8$ptt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W tym zakresie na akcjach agory masz ok 35% jak w banku

    Ale +35% czy raczej -35%?

    --
    pozdrawiam
    P.