  • 41. Data: 2011-04-04 17:41:58
    Temat: Re: 3 pytanka
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:1ghpqubxf4twg$.gmddvkpmomzu$.dlg@40tude.net...

    > Z nawzy trzebaby było oczekiwać że łącznie powinno być 5 kolumn. Nie
    > wszyskie mogą być 5-tą kolumną. Stąd wynika, że istnieje jeszcze
    > nieujawniona 1-sza kolumna, którą z prawdopodobniem jest totus, gdyż to
    > jemu najbardziej zależało na tym żeby odwrócić od siebie uwagę nazywając
    > mnie zaprzańcem.

    No co prawda te niepiąte kolumny zajmują się czym innym, niż piąta, ale
    możemy to olać.

    PS
    (Jesteś może Mniemcem?)

    PS2
    Jeśli tak to mi to nie przeszkadza

    PS3
    Jeśli nie, i Ci przeszkadza pytanie to przepraszam

    PS4
    Jeśli nie, i Ci nie przeszkadza pytanie to nie przepraszam

  • 42. Data: 2011-04-04 17:42:48
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 17:39:48 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

    > pierwsze
    > trzeba
    > jak
    > za
    >

    > Thx, poczułem się wreszcie jak "prawdziwy Polak" w "państwie solidarnym".
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Jeszcze brakuje zebyście się pozdrowili po rzymsku i juz bedzie wiadomo who
    is who

  • 43. Data: 2011-04-04 17:47:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Jeszcze brakuje zebyście się pozdrowili po rzymsku i juz bedzie wiadomo
    > who
    > is who

    o przepraszam ja tylko zamawialem 5 piw pszepana

  • 44. Data: 2011-04-04 17:47:45
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 19:41:58 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > Jeśli nie, i Ci przeszkadza pytanie to przepraszam
    >
    > PS4
    > Jeśli nie, i Ci nie przeszkadza pytanie to nie przepraszam

    Coś się ta Ziemia dzisiaj za szybko kręci....

  • 45. Data: 2011-04-04 17:58:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 19:07:10 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "Dante" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Weź wykres z FX, wykres z GPW, odetnij osie czasu i ceny oraz nazwe waloru.
    > Nastepnie daj paru przypadkowym osobom żeby powiedziały który jest który.
    >
    > Najlepszy sposób, zeby poznać te różnice.

    Najlepszy sposób, żeby się przekonać ze wykresy nie niosą żadnej
    informacji.

  • 46. Data: 2011-04-04 18:02:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Coś się ta Ziemia dzisiaj za szybko kręci....

    jeszczy tylko bo nie wiem co to zaprzańcem, chodzi o "Zaporożańcem"
    (Zaporożaninem)?

  • 47. Data: 2011-04-04 18:07:16
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 20:02:21 +0200, skippy napisał(a):

    > jeszczy tylko bo nie wiem co to zaprzańcem, chodzi o "Zaporożańcem"
    > (Zaporożaninem)?

    Nie żadnym Zaporożcem ale zaprzańcem i to na dodatek rudym. Totus jest zły
    i należy do kolumny tylko się ukrywa.

  • 48. Data: 2011-04-04 18:13:28
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Nie żadnym Zaporożcem ale zaprzańcem

    To na jedno wychodzi.
    Mój wujek miał Zaporożca (samochód a nie niewolnika) i tenże się ciągle
    zapierał.

    > i to na dodatek rudym. Totus jest zły i należy do kolumny tylko się
    > ukrywa.

    kolumna już tak ma, że się ukrywa
    czy on jest rudym Zaporożaninem to niestety nie wiem

    PS

    Gdzies tu cos mi odpisałeś w języku, który sie podobno jeszcze nie
    ukształtował (wierze na słowo temu, kto to powiedział).
    Niesamowite.
    To jak wy, Hanysy, sie w ogóle porozumiewacie miedzy sobą skoro kazdy, jak z
    tego wynika, mówi inaczej???

  • 49. Data: 2011-04-04 18:21:51
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 20:13:28 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > Niesamowite.
    > To jak wy, Hanysy, sie w ogóle porozumiewacie miedzy sobą skoro kazdy, jak z

    Ten język jest tak trudny, że porozumiewamy się w narzeczu polskim lub
    czasem w niemieckim. Co byś zrozumiał słysząc takie zdanie wypowiedziane w
    sklepie spożywczym w Rudzie Śląskiej:
    - dejcie mi żymła, żymlok i epa

  • 50. Data: 2011-04-04 18:30:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ten język jest tak trudny, że porozumiewamy się w narzeczu polskim lub
    > czasem w niemieckim. Co byś zrozumiał słysząc takie zdanie wypowiedziane w
> [...]

    No ale ja nie jestem Hanysem.
    Zrozumiałbym "dejcie mi".

    Zawsze myślałem, że wy się rozumiecie nawzajem.
    A tu takie zaskoczenie