  • 1. Data: 2009-08-27 18:26:38
    Temat: 30 k pln na lokatę, gdzie najlepszy %
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...com>

    Witam,
    możecie pomóc, chce zdeponować 30 k pln.

    Teoretycznie i praktycznie pieniędzy tych nie ruszam, są na wypadek,
    ale jeśli zajdzie to chyba interesowała by mnie oferta, z jak najmniej
    bolesnym zerwaniem.

    Co możecie poradzić i polecić

    Z góry dziękuję

    Maciej

  • 2. Data: 2009-08-27 18:29:46
    Temat: Re: 30 k pln na lokatę, gdzie najlepszy %
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Maciej Maciejewski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    EUROBANK. Konto online + rachunki oszczędnosciowe.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-08-27 18:59:54
    Od: " lokatybezbelki" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    najwyżej oprocentowane są bez podatku belki, dlaczego masz tu
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    Najwyżej oprocentowane masz: Eurobank. Open Finance, Meritum Bamk.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-08-27 19:06:43
    Od: k...@o...pl

    > EUROBANK. Konto online + rachunki oszczędnosciowe.
    >
    > wiatrak

    żeby ominąć obelkowanie i nie natworzyć dużo rachunków

    rachunek A: 14967,42
    rachunek B: 14967,42
    rachunek C: reszta kasy

    z rachunku A i B niech codziennie idzie 2,49zł na ror
    a z tegoż roru 5,98 niech sie samo przelewa na C

  • 5. Data: 2009-08-27 19:28:43
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunek C: reszta kasy
    >
    > z rachunku A i B niech codziennie idzie 2,49zł na ror
    > a z tegoż roru 5,98 niech sie samo przelewa na C

    i co zyska na tych operacjach? może przecież na tych 3 rachunkach mieć po 10
    000 i tyle.

  • 6. Data: 2009-08-27 19:42:27
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    lokatybezbelki pisze:
    > Witam,
    > najwyżej oprocentowane są bez podatku belki, dlaczego masz tu
    > http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    Nieaktualne informacje masz na tej stronie - więcej niż 1 lokaty teraz w
    OF nie otworzysz.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 7. Data: 2009-08-27 19:53:04
    Temat: Re: 30 k pln na lokat?, gdzie najlepszy %
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    k...@o...pl wrote:

    > żeby ominąć obelkowanie i nie natworzyć dużo rachunków
    >
    > rachunek A: 14967,42

    wystarczy 14967,41pln.

    > rachunek B: 14967,42
    > rachunek C: reszta kasy
    >
    > z rachunku A i B niech codziennie idzie 2,49zł na ror
    > a z tegoż roru 5,98 niech sie samo przelewa na C

    nie lepiej zeby z A i B szlo wprost na C?

  • 8. Data: 2009-08-27 19:57:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Zyga wrote:

    > U?ytkownik <k...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > i co zyska na tych operacjach? mo?e przecie? na tych 3 rachunkach mie? po
    > 10 000 i tyle.

    dziennie...
    odsetki z 3x10kpln dadza w sumie 4,98pln.
    odsetki z 2x14967,41+1xreszta dadza 4,99pln.
    ...zyska 1 grosz :)

  • 9. Data: 2009-08-27 20:04:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł Muszyński" news:h76nj3$2v2$1@inews.gazeta.pl

    > Nieaktualne informacje masz na tej stronie - więcej niż 1 lokaty teraz w
    > OF nie otworzysz.

    Niestety...

  • 10. Data: 2009-08-28 07:18:39
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Paweł pisze:

    > dziennie...
    > odsetki z 3x10kpln dadza w sumie 4,98pln.
    > odsetki z 2x14967,41+1xreszta dadza 4,99pln.
    > ...zyska 1 grosz :)

    w skali roku 3,65 czyli 0,012% z tych 30k. Można i tak
    pzdr
    Zyga