  • 11. Data: 2015-02-03 13:56:37
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 08:30, S pisze:

    > Kiedyś korzystałem - całkiem niezłe konto. Szczególnie podobał mi się
    > darmowy token i wypłaty z wszystkich bankomatów za darmo. Do tego duża
    > liczba placówek (czynnych także w weekendy, w centrach handlowych),
    > wpłatomaty itp. Niestety ulegli mani na przelewanie pensji. Szkoda, bo
    > gdyby dali warunek wpłat niekoniecznie z tytułu pensji, skusiłbym się,
    > aby tam ponownie otworzyć ROR.

    gral napisał, że weryfikują wpływy, ale przecież nie robi tego człowiek,
    podejrzewam, że jak na konto wpłynie 3kzł z tytułu "wynagrodzenie" to
    automat to zaakceptuje

    oczywiście idealnie, gdyby kasa przyszła z konta kogoś innego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2015-02-03 14:42:38
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 13:56, RobertS pisze:
> [...]
    > automat to zaakceptuje
    >
    > oczywiście idealnie, gdyby kasa przyszła z konta kogoś innego

    Proponuję, aby ktoś z grupy przetestował. Jak zadziała - chętnie się
    skuszę. Swego czasu podobnie było z Kredyt Bankiem. Miało być
    wynagrodzenie, by podbić oprocentowanie ROR do 7%, a w praktyce
    wystarczył zwykły przelew.

    W Getinie też przy wynagrodzeniu są profity, np. podwyższone
    oprocentowanie lokat. Moda jakaś ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-02-03 15:18:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> c...@g...co

    > I to darmowy w przypadku zasilania zaledwie
    > 3000 zł miesięcznie.

    : Zaledwie powyżej średniej krajowej netto.

    Na tej grupie są sami miliarderzy. 3kpln wyrabiają na minutę. ;)
    [dlatego właśnie dybią na owoce i nasiona]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-02-03 15:31:53
    Od: S <a...@w...pl>

    > <m...@g...com> c...@g...co

    > : Zaledwie powyżej średniej krajowej netto.
    >
    > Na tej grupie są sami miliarderzy. 3kpln wyrabiają na minutę. ;)
    > [dlatego właśnie dybią na owoce i nasiona]

    Akurat wpływ 3000 na konto nie jest chyba dla nikogo problemem. Z tego,
    co widzę na www nie musi być to kwota jednorazowa i liczy się tylko
    wpływ, zatem jeszcze tego samego dnia może wrócić skąd przyszło.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-02-03 15:36:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" maptdb$608$...@n...news.atman.pl

    > Kiedyś korzystałem

    Ja też.

    > - całkiem niezłe konto. Szczególnie podobał mi się darmowy token

    Komórkowy.

    > i wypłaty z wszystkich bankomatów za darmo.

    Inne banki też tak mają.

    > Do tego duża liczba placówek (czynnych także w weekendy, w centrach handlowych),

    Ale w wikendy raczej nie ma obsługi surowcowej.

  • 16. Data: 2015-02-03 15:45:47
    Od: S <a...@w...pl>

    > Komórkowy.

    Nie. Przy koncie on-line taki był, ale przy prestige był darmowy token
    sprzętowy.

    > Inne banki też tak mają.

    Rzadko kiedy za darmo lub przy tak minimalnych warunkach (wydatek
    200zł/mc kartą).

    > Ale w wikendy raczej nie ma obsługi surowcowej.

    Nie wiem, co masz na myśli. Bankomat i wpłatomat jest.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2015-02-03 15:49:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" maqm3p$pj$...@n...news.atman.pl

    > Akurat wpływ 3000 na konto nie jest chyba dla nikogo problemem. Z tego, co widzę na
    www nie musi być to kwota jednorazowa i liczy
    > się tylko wpływ, zatem jeszcze tego samego dnia może wrócić skąd przyszło.

    Pytanie -- co w zamian? 4% -- ale do jakiego
    pułapu, bo jeśli też do 3kpln, to taki sobie
    zysk.

    -=-

    Od długiego czasu trzeba podawać takie parametry:

    nazwę banku
    nazwę konta
    zysk w %%
    pułap
    czas
    (zwykle ze 3 miesiące)
    wiek środków
    (nowe czy stare)
    wiek klienta
    (nowy czy stary)
    okoliczności inne
    (przykładowo promocyjne oprocentowanie lokaty
    mobilnej w Mille tylko dla właścicieli konta 2pi)

    Jeśli inne banki dają 3.5% a EB daje aż 4%, ale
    tylko do 3kpln, zysk nie jest warty zachodu.
    [wschodu i południa -- także; nocą EB śpi snem sprawiedliwego]

    0.5%*3kpln*.81 -- na oko 101 groszy miesięcznie
    (5*3-MBelka&Vincenty=15-niemal_3)

    Czy dla takiej kasy warto pamiętać o comiesięcznym laniu?
    Zapomnienie jednomiesięczne może zeżreć roczny zysk -- lub nawet wieloletni.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-02-03 15:55:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" maqmtq$qac$...@n...news.atman.pl

    > Rzadko kiedy za darmo lub przy tak minimalnych warunkach (wydatek 200zł/mc kartą).

    Który bank nie oferuje tego?
    Dawny Synecek z Tatą, Mille,
    BZWBKKBSg (teraz być może jest opłata karciana), Citi?...

    > Nie wiem, co masz na myśli. Bankomat i wpłatomat jest.

    Bankomaty i wpłatomaty zazwyczaj pracują niezależnie od
    białkomatów -- pod tym względem EB przegrywa z innymi
    bankami, bo galerie zazwyczaj nocują bez udziału klientów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2015-02-03 16:03:08
    Od: S <a...@w...pl>

    > Pytanie -- co w zamian? 4% -- ale do jakiego
    > pułapu, bo jeśli też do 3kpln, to taki sobie
    > zysk.

    Zysk to dodatek. IMO - konto całkiem niezłe.

    > Jeśli inne banki dają 3.5% a EB daje aż 4%, ale
    > tylko do 3kpln, zysk nie jest warty zachodu.

    Mało który bank daje 3,5% na ROR. Na bieżące wydatki - jak znalazł.
    Dodaj do tego darmowy sprzętowy token, placówki czynne w weekend,
    darmowe bankomaty, 1% zwrotu za zakupy kartą (lub 5% wybrane pozycje).
    Całość wygląda całkiem nieźle.

    > Czy dla takiej kasy warto pamiętać o comiesięcznym laniu?

    Wolę raz w miesiącu przelać i mieć 4% na bieżące wydatki niż codziennie
    się logować, by mieć 3% w IB.

    > Zapomnienie jednomiesięczne może zeżreć roczny zysk -- lub nawet
    > wieloletni.

    Aż 12 razy w roku trzeba o tym pamiętać... ale to tylko moja opinia.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-02-03 16:05:59
    Od: S <a...@w...pl>

    > Który bank nie oferuje tego?

    Korzystam z Getin, IB i Meritum teraz. Żaden tego nie ma.

    > Dawny Synecek z Tatą, Mille,
    > BZWBKKBSg (teraz być może jest opłata karciana), Citi?...

    W tych masz darmowe bankomaty, jak mówisz, ale oferta tak marna, że nie
    warto tam trzymać oszczędności. Problem w tym, aby kilka profitów
    kumulowało się na jednym RORze.

    > Bankomaty i wpłatomaty zazwyczaj pracują niezależnie od
    > białkomatów -- pod tym względem EB przegrywa z innymi
    > bankami, bo galerie zazwyczaj nocują bez udziału klientów.

    Nadal nie rozumiem, co chciałeś powiedzieć. Getin, IB i Meritum nie
    pracują w weekend i nie ma możliwości załatwienia czegokolwiek w
    niedzielę na przykład. W EB jest taka szansa.

    --
    Pozdrawiam