  • 21. Data: 2013-10-05 22:37:32
    Temat: Re: 400zł od expekt.pl...
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu sobota, 5 października 2013 20:17:42 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > A to przepraszam, bo byłem przekonany, że muszą być trzy zakłady na
    >
    > jednym kuponie. BTW skoro mamy mieć trzy możliwe wyniki, to w dalszym
    >
    > ciągu sytuacja nie jest aż taka kolorowa ale przy tej ilości bukmacherów
    >
    > w sieci coś pewnie udałoby się znaleźć jako zakład przeciwny aczkolwiek w
    >
    > większości przypadków wygrana może być znikoma.
    >

    > --
    >
    > xbartx

    Trzy wyniki to na przykład wygrana, przegrana, remis. Jeśli postawimy wygraną drużyny
    A to u innego buka obstawiamy zakład pod tytułem: drużyna A nie wygra (innymi słowy
    drużyna B wygra lub zremisuje).
    Każdy znany buk ma tego typu ofertę.

  • 22. Data: 2013-10-06 10:23:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 13:37:32 -0700, Zibo napisał(a):

> [...]
    > wygraną drużyny A to u innego buka obstawiamy zakład pod tytułem:
    > drużyna A nie wygra (innymi słowy drużyna B wygra lub zremisuje).

    Tylko pewnie taki zakład, że drużyna A nie wygra ma raczej mały kurs i
    warto w ogóle się bawić w takie ceregiele? Wątpię.

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2013-10-06 10:50:16
    Od: Benny <j...@g...com>

    Jak zbudować arbitraż na przykładzie meczu Wisła - Legia.

    Kursy: Wisła Kraków 3,50 Remis 3,20 Legia Warszawa 2,10 oraz dodatkowy
    Wisła Kraków lub Remis 1,68

    W Expekt obstawiamy "2" więc zwycięstwo LEGII po kursie 2,10 zł
    W innym buku obstawiamy "1X", więc zwycięstwo Wisły lub remis po kursie 1,68 zł

    Mozliwe warianty: Wygrywa Legia: 400 zł x 2,1 - 400 zł - 400 zł = 40 zł (czysty zysk)

    Remis lub wygrywa Wisła : 400 zł * 1,68 zł - 400 zł - 400 zł + 400 zł(zwrot) = 272 zł
    (czysty zysk)

    Wygrywamy 40 zł lub 272 zł. Stopa zwrotu = 10% lub 68%

  • 24. Data: 2013-10-06 10:55:10
    Od: Benny <j...@g...com>

    Ponadto dla przykładu w BET365 Wisła lub remis to 1,83, więc stopa zwrotu to 83%.
    Natomiast u wiekszości buków zwyciestwo Legii to 2,10 zł.

    Najważniejsze założenie: Kurs obstawiony w Expekt musi przekraczać współczynnik 2,
    ponadto musi być jednotorowy 1, X, 2. Moja symulacja pomija koszty transakcyjne.
    Jeżeli takie występują, proszę o uzupełnienie

  • 25. Data: 2013-10-06 14:05:59
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-10-06 10:55, Benny pisze:
    [...]
    Kolejny posiadacz alternatywnej inteligencji. :(
    Cofam wszystko, jeśli potrafisz uzasadnić potrzebę prowadzenia na tej
    grupie dyskusji o grach hazardowych. Czyli na grupie poświęconej *bankom*.
    W przeciwnym wypadku dołączysz do grona pozostałych kretynów.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 26. Data: 2013-10-06 14:25:17
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 października 2013 10:23:12 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Tylko pewnie taki zakład, że drużyna A nie wygra ma raczej mały kurs i
    Nie. To dość popularne zakłady. Marża podobna jak w przypadku innych.

    > warto w ogóle się bawić w takie ceregiele? Wątpię.
    Stwierdzam, że da się zarobić na tej promocji odpowiednio ustawiając stawki.
    Czy warto się męczyć zakładając konta, robiąc przelewy, pilnując zakładu to już
    indywidualna sprawa.

  • 27. Data: 2013-10-06 14:56:03
    Od: Benny <j...@g...com>

    Do Akarm:

    Nie jest to związane z bankami - fakt. Jednak nie mogłem patrzeć jak ci ludzie nie są
    w stanie obliczyć tak prostej rzeczy, mimo iż ja w głowie ustaliłem ten arbitraż w
    ciągu kilku sekund. Moja symulacja bardziej pasuje do komentarza w livesmarter gdzie
    typowo wyjada się wisienki, nie tylko w branży bankowej. Pasi?

  • 28. Data: 2013-10-07 17:19:07
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 października 2013 14:56:03 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
> [...]
    typowo wyjada się wisienki, nie tylko w branży bankowej. Pasi?

    Tez taka mailaem 1sza mysl - niezwiazane z bankami.
    Nie interesuje mnie hazard, ale zafascynowalo, ze ktos w hazardzie odnalazl jednak
    cos podobnego z bankami - jak banki na miedzybanku dla zabezpeiczenia pozycji
    zawierasz pozycje przeciwna. Dodatkowa komplikacja jest nie w pelni pokrywajaca sie
    wartosc kontraktow czyli niewystandaryzowane instrumenty - cos a'la poszukiwanie
    efektywnego hedge, ale z mozliwoscia zarobku.
    Nie zdecydowalbym sie jednak powierzyc swoich danych w tym dowodu jakims bookom.

  • 29. Data: 2013-10-07 17:32:16
    Od: Zibo <z...@g...com>

> [...]
    typowo wyjada się wisienki, nie tylko w branży bankowej. Pasi?

    Kogo masz na myśli pisząc "ci ludzie" ?