  • Data: 2004-12-09 20:41:56
    Temat: A ja dostałem nie jeden a dwa tokeny i każdy priorytetem :)
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisała:

    > I na dodatek kłamią - token nie był wysłany priorytetem i był aktywny :-(((

    > http://www.rzeczpospolita.pl/
    > Dodaje, że nie może zgłosić
    > zlecenia przez telefon, ponieważ numer jest stale zajęty przez klientów.

    A ja nowy token zamówiłem w poniedziałek 06.12 ok. godz. 11.
    Na połączenie z konsultantem czekałem ok. 6 minut, więc wcale nie aż tak
    długo. Z resztą połączenie z Teledirect jest i tak bezpłatne, więc
    oczekiwanie nie irytuje aż tak bardzo jak w konkurencyjnym banku gdy dzwoni
    się na słono płatne 0-8016xxxxxx.

    Dziś rano listonosz przyniósł mi dwie priorytetowe przesyłki polecone z
    potwierdzeniem odbioru, różniące się w numerach nadawczych o 19. W każdej był
    token :))) Nie wiem jednak czy były aktywne bo nie sprawdziłem (gdyby obydwa
    były - byłoby to bardzo dziwne), a w liście napisane było, że są nieaktywne.
    BTW. Jak to z priorytetami wysyłanymi z Warszawy bywa, obydwa przyszły
    przeterminowane (nadane w Warszawie 100 07120410, doszły do Gliwic 091204).
    Z pozostałych ciekawostek pocztowych, nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale
    listy ostemplowane są datownikiem z cechą VW :)

    Jeden token zarejestrowałem (konsultant powiedział, że będzie aktywny za ok.
    pół godziny, a nie jak było napisane w dołączonym do tokena liście na drugi
    dzień), a drugi omyłkowo przesłany zgodnie z propozycją konsultanta odesłałem
    do VW.

    J.