  • Data: 2004-06-22 10:47:08
    Temat: A jednak Citek..
    Od: "Przemek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Ostatnio mialem przyjemnosc robic sobie zakupy KK Pko BP..
    Byly to ostatnie moje zakupy przy uzyciu tej karty, poniewaz nie mam ochoty
    czekac i stac w kolejce 4 minuty oczekujac na autoryzacje z PKO..

    Wole uzywac mojej (staruszki) z Citi gdzie autoryzacja w kazdym przypadku
    wynosi max pol minuty i nie wystepuja problemy w trakcie poslugiwania sie nia
    za granica.

    Ma swoja cene, ale wiem co za to mam.
    Chetnym rozpetania "wojny" o wysokie oprocentowanie mowie - nie korzystam.
    A i tak Citi daje mi (klientom) ciekawe oprocentowanie na duze transakcje.

    W PKO obiecywano, ze karta jest "bardzo tania"... bzdura.

    Pozdrawiam,
    Przemek