  • 11. Data: 2004-06-22 11:51:29
    Temat: Re: A jednak Citek..
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Zrobię to za Ciebie :-)

    No właśnie - nawet nie trzeba było sie wysilać ;)

    > A właśnie, że nie...

    Pewnie z domu pisał ;) Może myśli, że na sdi jest anonimowy ;)

  • 12. Data: 2004-06-22 12:27:14
    Od: bromden <l...@t...signature>

    ciekawe czy a...@c...com działa...

    --
    bromden(at)gazeta(dot)pl

  • 13. Data: 2004-06-22 18:37:19
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    > Hmm, NNTP-Posting-Host: globalb11.citicorp.com ?

    Takie posty produkowane przez iditów z tego banku tylko mnie utwierdzaja w
    mojej decyzji sprzed kilku lat, gdy zrezygnowałem z ich usług

  • 14. Data: 2004-06-22 19:46:00
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Piotr wrote:

    > Takie posty produkowane przez iditów z tego banku tylko mnie
    > utwierdzaja w mojej decyzji sprzed kilku lat, gdy zrezygnowałem z ich
    > usług

    Nie oceniajmy go tak surowo ;-). Dostał polecenie napisać post na pbb to
    napisał. Przed kolegą kierownikiem się wykazał. Przecież nie będzie tego
    robił po godzinach z domu.

  • 15. Data: 2004-06-23 13:36:31
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004 12:56:54 +0200, JaKi wrote:

    > Użytkownik "Przemek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > nia
    >>
    > Nie ma regoly, tez uwazalem KK Citka za niezawodna, do mementu kiedy po
    > skonsumowaniu posilku w Hurgadzie przemily egipcjanin stwiedzil ze niestety,
    > transakcja nie doszla do skutku i zadal pytanie w ktorym hotelu mieszkam :-)
    > Na szczescie mialem wtedy jeszcze AmExa a oni mieli zelazko AmExa :-)

    to pewnie mieli tez zelazko VISA i mogli ci Citka przez nie przyjac.
    --
    vpw (2004-06-23 15:35:48)

  • 16. Data: 2004-06-23 16:01:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to pewnie mieli tez zelazko VISA i mogli ci Citka przez nie przyjac.

    A wyobraz sobie ze nie mieli - zdarza sie :-)

    --
    JaKi