  • 21. Data: 2011-03-04 19:26:44
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...org...

    > Nieprawdą jest jakoby. W Multi jest:
    >
    > - forma zatrudnienia
    > - przybliżone zarobki
    > - branża
    > - data rozpoczęcia

    W formularzu z OdC tego nie ma (lub ewentualnie nie u wszystkich się to
    pojawia). Jest tylko "data rozpoczęcia" oraz "dochód".

  • 22. Data: 2011-03-04 19:39:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-04, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > W formularzu z OdC tego nie ma (lub ewentualnie nie u wszystkich się to
    > pojawia). Jest tylko "data rozpoczęcia" oraz "dochód".

    Wczoraj wypełniałem i te pola były.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2011-03-04 19:45:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wczoraj wypełniałem i te pola były.

    Ops, najmocniej przepraszam. Dziś wypełniałem wniosek ale najwyraźniej po
    prostu zignorowałem te pola albo nie zwróciłem uwagi na ich istnienie (bo
    były jakoś tam wypełnione domyślnie). Teraz zalogowałem się ponownie i one
    rzeczywiście są, tak więc masz rację.

  • 24. Data: 2011-03-04 20:01:24
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-03-04 14:49, neoniusz pisze:
    > I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)
    > Mam nadzieje, ze rzeczywiscie zwroca te 380zl za wydanie (w 3 miesiace
    > wydac KK 1000zl)...

    Oferta dla Ciebie to istne perpetum mobile ;) Przelewając kasę z KK
    znanym Wam sposobem na eKonto zwiększamy wpływy i zdolność kredytową co
    prowadzi wprost do możliwości zwiększenia limitu na KK... i tak w kółko
    ;) Sprawdzone empirycznie i działa ;)

    A co do opłaty 380zł to jeśli boisz się nie wydasz 1000zł to zawsze
    możesz od razu nadpłacić kartę tym 1000zł i wypłacić z bankomatu (nie
    przelew z KK!)... odsetek nie będzie bo będzie nadpłata, więc jedynym
    kosztem będzie prowizja 3% więc 30zł ;) Nie pamiętam jak to jest z
    kolejnością spłaty na KK ale może wystarczy nadpłacić brakującą część w
    ostatnim miesiącu i wypłacić z bankomatu brakującą kwotę do 1000zł.

  • 25. Data: 2011-03-04 23:05:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-04 21:01, osa pisze:
> [...]
    > kolejnością spłaty na KK ale może wystarczy nadpłacić brakującą część w
    > ostatnim miesiącu i wypłacić z bankomatu brakującą kwotę do 1000zł.

    A masz moze te karte? Jak jest z jakoscia jej wykonania?

  • 26. Data: 2011-03-04 23:13:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 21:01:24 +0100, osa napisał(a):

> [...]
    > znanym Wam sposobem na eKonto zwiększamy wpływy i zdolność kredytową co
    > prowadzi wprost do możliwości zwiększenia limitu na KK... i tak w kółko

    Ja się zastanawiam czy tego perpetum mobile nie dałoby się przyspieszyć
    błyskawicznymi przelewami m <-> multi. W ten sposób w ciągu dnia można by
    wygenerować obrót liczony w milionach. Ciekawe co na to "oferta dla
    ciebie".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2011-03-05 01:37:29
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > A masz moze te karte? Jak jest z jakoscia jej wykonania?

    Co masz na myśli?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 28. Data: 2011-03-05 06:50:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

> [...]

    > błyskawicznymi przelewami m <-> multi. W ten sposób w ciągu dnia można by
    > wygenerować obrót liczony w milionach. Ciekawe co na to "oferta dla

    Ja coś podobnego przypadkiem zrobiłem i zadziałało, ale:
    1. OdC jest chyba genrowana co 2 lub 3 tygodnie.
    2. Nie wiem jak z innymi produktami ale u mnie np. kredyt gotówkowy
    zatrzymał się na 100 tys.
    KJ
    A mouse is an elephant built by the Japanese.

  • 29. Data: 2011-03-05 07:49:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-05 02:37, Jan Werbinski pisze:

    > Co masz na myśli?

    Zastanawiam sie czy po miesiacu uzywania nie bedzie wygladala jak krowie
    z pyska wyciagnieta ;) I czy "sreberko na literkach" wytrze sie po
    tygodniu czy miesiacu w portfelu, tak jak to mialo miejsce przy zlotej
    rybce.
    Poki co, to najlepiej trzyma mi sie karta C&C z Rajfiego.
    Aliorowy silver po roku zaczal sie rozwarstawiac.

  • 30. Data: 2011-03-05 08:39:43
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-03-05 08:49, neoniusz pisze:
> [...]
    > z pyska wyciagnieta ;) I czy "sreberko na literkach" wytrze sie po
    > tygodniu czy miesiacu w portfelu, tak jak to mialo miejsce przy zlotej

    Ja mam VP z mBanku ponad 3 miesiące i mogę powiedzieć, że karta wykonana
    jest na wysokim poziomie. Nic się nie ściera/wyciera itp.