  • 31. Data: 2004-12-08 13:53:42
    Temat: Re: A takie tam...w sumie znowu o tym samym...
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-08, Human Being <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Tobie chodzi Ci o zlecenia stałe, czy polecenia zapłaty?
    >
    > Bo oglądałem właśnie demo Pekao24 i w zasadzie jeżeli chodzi o
    > funkcjonalność zleceń stałych, to wielkiej różnicy nie widzę.
    Chodzi o archaiczne "zlecenie stałe na zmienną kwotę"
    Działa to tak, że np Era wysyła fakturę do banku i oni wysyłają
    ostatniego dnia przelew.
    Nie jest to automatyczne polecenie zapłaty które lata automatycznie.

    P.S IMHO to miał na mysli poprzedni..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 32. Data: 2004-12-08 13:55:56
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Maciej Loret wrote:

    > Witam.

    > Zlecenia stałe. Jak sama nazwa wskazuje mają zmienną kwotę i datę płatności
    > ;)
    > Polecenie zapłaty realizuje na razie mało kto.

    > Bo to nie ma nic wspólnego z Pekao24. W Pekao24 możesz jedynie sprawdzić czy
    > taki przelew (zlecenie stałe) wyszedł z PekaoSA.

    Ech, grunt to uważnie czytać ;-) Właściwie domyśliłem się tego już z
    Twojego wcześniejszego postu.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 33. Data: 2004-12-08 14:16:04
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > mBanku
    >
    > Być może. Ale pod wiele "się podczepiasz" i piszesz ciągle to samo ;))

    Dramatuzujesz... nie wiem czy dostrzegasz, ze to jest grupa _dyskusyjna_,
    wiec sie dyskutuje.
    Probuj moze mnie przekonasz....

    MAd Hat
    ter

  • 34. Data: 2004-12-08 14:40:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Maciej Loret <m...@p...pl>
    w wiadomości <news:cp70q8$sm7$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

> [...]
    >
    > Bo to nie ma nic wspólnego z Pekao24. W Pekao24 możesz jedynie sprawdzić czy
    > taki przelew (zlecenie stałe) wyszedł z PekaoSA.

    A wygląda to tak:

    Typ operacji ZLECENIE STAŁE
    Data księgowania 04/11/2004 Data waluty 04/11/2004
    Kwota operacji -237,42 Waluta PLN

    TP SA
    PLN
    237,42
    FLL92783010/010/04
    xxxxxx ZLECENIE STAŁE.

    Typ operacji ZLECENIE STAŁE
    Data księgowania 29/11/2004 Data waluty 29/11/2004
    Kwota operacji -239,18 Waluta PLN

    TP SA
    PLN
    239,18
    FLL92783010/011/04
    xxxxxxx ZLECENIE STAŁE.

    I działa bez zarzutu, w przeciwieństwie do PZ z tej samej TP SA do tego
    samego PEKAO SA :D
    --
    +++++++++++++ 04/03/08 PROBLEM (MA28710) Licensed Program = 5722999
    ++++++++++++++++++++++++++++++ RECOMMENDATION Apply LIC PTF MF32369