  • 1. Data: 2002-10-17 14:34:20
    Temat: AMRA bedzie wiedzial wiecej :-)
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,36051,1070923.htm

    Mam nadzieję, że podzielisz się czasami :-)

    PS. Gratuluję.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 2. Data: 2002-10-17 14:41:51
    Temat: Re: AMRA bedzie wiedzial wiecej :-)
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,36051,1070923.htm
    >
    > Mam nadzieję, że podzielisz się czasami :-)
    >
    > PS. Gratuluję.

    Nieźle!
    Trzeba być odważnym, aby w dzisiejszych czasach rozkręcać biznes w mediach
    elektronicznych od zera :-)).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-10-17 15:13:12
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl>

    Robert Wicik <R...@p...onet.pl> wrote:
    > Trzeba być odważnym, aby w dzisiejszych czasach rozkręcać biznes w mediach
    > elektronicznych od zera :-)).

    Jaki biznes? :>

    http://beta.prnews.pl/html/reklama/index.html

    "Strona z założenia jest projektem niekomercyjnym. Wszystkie ewentualne wpływy
    zostaną przeznaczone przede wszystkim na pokrycie kosztów utrzymania serwisu."

    PS. Chociaż to 'przede wszystkim' sprytnie napisane, Amruś ;>

    --
    Dariusz Jaworski | E-mail podany obok to pokarm dla spammerów. |
    d...@s...edu.pl | Jesteś człowiekiem? Zamień na sgh.waw.pl ;) |

    Jesteś omnibusem? http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ <- quiz dla nerdów po polsku ;)

  • 4. Data: 2002-10-17 15:56:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PS. Chociaż to 'przede wszystkim' sprytnie napisane, Amruś ;>

    hehehehe - no kto wie, moze kiedys rynek odbije sie od dna i reklamodawcy
    beda walili drzwiami i oknami?
    Na razie jest to super miejsce do zbierania sobie materialow, a przy okazji
    dzielenia sie z nimi na zewnatrz :)

    P.S. Wlasnie do grona 3 bankow dolaczyl VW Bank direct :)
    P.P.S. Ekhem - nie wiem czy juz moze pisalem ;) ale jutro zaczynaja mi sie
    pierwsze zajecia... :)

  • 5. Data: 2002-10-17 15:58:38
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aommdu$1fl$1@news.onet.pl...
    > P.S. Wlasnie do grona 3 bankow dolaczyl VW Bank direct :)
    > P.P.S. Ekhem - nie wiem czy juz moze pisalem ;) ale jutro zaczynaja mi sie
    > pierwsze zajecia... :)

    Ja dopiero od grudnia startuję :-)) Co będziesz wykładał ?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-10-17 16:04:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ja dopiero od grudnia startuję :-)) Co będziesz wykładał ?

    Ekhem - bede dalej sluchal... :) A wykladac moze za dwa semestry cos...

  • 7. Data: 2002-10-17 16:11:39
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aomms5$2fn$1@news.onet.pl...

    > Ekhem - bede dalej sluchal... :) A wykladac moze za dwa semestry cos...

    Wzorowo, tak trzymać ;-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2002-10-17 17:35:39
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl>

    Robert Wicik <R...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja dopiero od grudnia startuję :-)) Co będziesz wykładał ?

    Na razie to będzie wykładał kajecik i pióro na blat biurka ;)
    Ale jak się postara to może zostać profesorem SGH szybciej
    niż Balcerowicz, który został nim w wieku 45 lat ;) Notabene:
    wiecie, że Balcerowicz nie jest profesorem belwederskim?
    Tutaj masz, Amruś, dopiero pole do popisu ;)