  • 1. Data: 2010-12-08 16:38:31
    Temat: APEL DO WGPW odnośnie 2 razy FIXing.
    Od: k...@p...onet.pl

    Apeluje o zlikwidowanie listy spółek kursu jednolitego z podwojnycm notowaniem
    kursu.
    Te S.A które sa na tym rynku maja taki los jak ktos kto ukradl bułke lub
    dropsa i dosteł wyrok 10 lat , tu szkodzimy tym sółkom nie dajac im szansy na
    ewentualne odzyskanie zaufania i oczekiwanego rynkowego wyceniania ich wyników
    biznesowych.
    A jesli jest jaka spolka/ki (wg. WGPW) , ktora nie spełnia zasad dobrych
    praktyk giełdowych (ogólnie ujmujac),to nie uciekajmy sie do "metody strusia z
    głową w piachu", ale wykluczmy ją/je lub jednak traktujmy powaznie i społki i
    inwestorów w tych spólkach.

    TO APEL I PROŚBA.
    Wiem, ze nikt tego nie wnosi do rozpatrzenia-ale WARTO.

    Acha, struś ma głowę w piachu nie dla tego, że sie boi, ale w ten sposób
    zakopuje swoje jaja piachu i je doglada.

    Zatem nie chowajmy w piachu swoich jaj (przepraszam za płytki, strusiowy
    żart), ale pomyślmy and tym Apelem:-)

    kroovka

  • 2. Data: 2010-12-08 16:54:08
    Temat: Re: APEL DO WGPW odnośnie 2 razy FIXing.
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > zakopuje swoje jaja piachu i je doglada.
    >

    > Zatem nie chowajmy w piachu swoich jaj (przepraszam za płytki, strusiowy

    dodajmy w apelu do pana Sobolewskiego:

    - pokazać TKO bazowego na fiksingu
    - najlepiej w ogóle zlikwidować tę chorobę i zrobić koniec notek w losowym
    momencie w przedziale 5 minut
    - zrobić futy na bazę

    bez tego banan pozostanie totalnym bananem, jakich pierdółek by nie
    opowiadać