  • 31. Data: 2009-10-24 12:27:01
    Temat: Re: Akcje PGE
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ewelina" <...@w...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hbur5p$nn6$...@a...news.neostrada.pl

    > Cieszy mnie to, bo kiedyś słyszałam, że nie ma sensu by nie-fachowiec tym
    > się
    > zajmował, że lepiej powierzyć wszystko specjalistom. A ja chcę to robić
    > sama,
    > z wszystkimi konsekwencjami. Ale zdaję sobie sprawę, że droga jest długa.

    Ci tzw. "fachowcy" i "specjaliści" to w zdecydowanej większości przypadków
    kupa śmiechu.

    Podobno statystyki mówią, że 3/4 indywidualnych na giełdzie bankrutuje.
    Wprawdzie nie wiem jak te osoby są to w stanie zrobić ale nie mam tez
    powodów aby nie ufać tym statystykom. Więc niech Cię nie zwiodą początkowe
    sukcesy.

    Ogólnie jak przejdziesz co najmniej półtora cyklu hossa-bessa to będziesz w
    temacie zorientowana. I daruj sobie też wszelkie rachunki typu "demo".
    Szkoda czasu. Graj prawdziwymi środkami. Powodzenia!

  • 32. Data: 2009-10-24 12:31:33
    Od: "Ewelina" <...@w...com>

> [...]
    zorientowana. I daruj sobie też wszelkie
    > rachunki typu "demo". Szkoda czasu. Graj prawdziwymi środkami. Powodzenia!

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewelina

  • 33. Data: 2009-10-24 20:59:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Też tak myślę, ale dla mnie ta inwestycja ma również inny wymiar. Nawet
    > jeżeli zarobię 100 zł angażując np. 100kzł to będzie to dla mnie miało

    Zeby majac 100 kPLN zarobic 100 PLN nie trzeba robic nic, oprocz wplacenia
    tego na tydzien na rachunek oprocentowany 5% w skali roku.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 34. Data: 2009-10-25 08:39:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zeby majac 100 kPLN zarobic 100 PLN nie trzeba robic nic, oprocz wplacenia
    > tego na tydzien na rachunek oprocentowany 5% w skali roku.

    tak, ale potencjalny zysk może być znacznie większy, na lokacie 100 zł i
    koniec

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2009-10-25 13:47:36
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    ..
    > tak, ale potencjalny zysk może być znacznie większy, na lokacie 100 zł i
    > koniec

    Masz rację (formalnie).
    Dla innych ma ogromne znaczenie różnica między zyskami: "potencjalnym" a
    "rzeczywistym" (v. "pewnym").

  • 36. Data: 2009-10-28 07:25:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 23.10.09 22:18, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > Angażując milion złotych w OPTYMISTYCZNYM wariancie zakupisz akcji za
    > 50.000 zł. Jaki to ma sens?
    >
    > A ja uważam, że redukcja będzie wyższa niż 95%, bo nakręcanie ludzi na
    > kredyty w bankach idzie na maksa.

    96,5%, i to po zwiększeniu puli akcji o 50% :)))

    --
    Pete

  • 37. Data: 2009-10-28 18:06:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 96,5%, i to po zwiększeniu puli akcji o 50% :)))

    jakos nie jestem zaskoczony, teraz niech lewarowcy sobie policzą za ile
    muszą sprzedać, aby wyjść na 0 po zapłaceniu prowizji od kredytu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS