-
1. Data: 2003-11-18 13:14:27
Temat: Aktualizacja danych w mbanku
Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
Wysłałem mbankowi pismo informujące o zmianie mojego dowodu osobistego (numer).
mBank jest taki zdolny, że nie mogę przez telefon nie mogę założyć kolejnego
rachunku, dopóki nie dostaną mojego oficjalnego pisma.
Już minął tydzień, a oni dalej nie dostali mojego pisma. Nie żeby otwarcie
subkonta było czymś super-ważnym, ale trochę mi to komplikuje życie. Ile czasu
zajmuje im przeczytanie mojego pisma??
PS. Mimo że "nie mogą nic teraz zrobić", to jakoś nie przeszkadza im to wysłać
mi umowy "karcianej" z nieaktualnymi danymy hehe. :]
-
2. Data: 2003-11-18 13:41:59
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Radosław Popławski napisał:
> Wysłałem mbankowi pismo informujące o zmianie mojego dowodu osobistego (numer).
A to nie mozna przez telefon? Wiem, ze to glupie pytanie, bo dodzwonic
sie nie mozna :-P
> mBank jest taki zdolny, że nie mogę przez telefon nie mogę założyć kolejnego
> rachunku, dopóki nie dostaną mojego oficjalnego pisma.
To w mBanku nie mozna zakladac subkont od reki przez wuwuwu?
> Już minął tydzień, a oni dalej nie dostali mojego pisma. Nie żeby otwarcie
> subkonta było czymś super-ważnym, ale trochę mi to komplikuje życie. Ile czasu
> zajmuje im przeczytanie mojego pisma??
Heh. W Inteligo szybko czytaja. Postanowilem zlikwidowac jednen rachunek
(nie subkonto :-P). Przez telefon poprosilem o formularz, ktory
przyszedl nastepnego dnia mailem. Wypelnilem go (wlasciwie, to mogliby
przyslac wypelniony, tak zebym tylko podpisal i podal konto, na ktore
reszta kasy ma przyjsc) i wyslalem. Po niecalym tygodniu konto szlag
trafil i juz go na wuwuwuwu nie widze. Szybko i sprawnie.
> PS. Mimo że "nie mogą nic teraz zrobić", to jakoś nie przeszkadza im to wysłać
> mi umowy "karcianej" z nieaktualnymi danymy hehe. :]
No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
sie czepiasz?
Bartol
-
3. Data: 2003-11-18 13:47:21
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: Azazell <a...@g...pl>
Radosław Popławski wrote:
>PS. Mimo że "nie mogą nic teraz zrobić", to jakoś nie przeszkadza im to wysłać
>mi umowy "karcianej" z nieaktualnymi danymy hehe. :]
>
>
wszystko zależy od Pani operatorki. Jedna mi odmówiła założenia eMax
póki nie będą mieli nowego pisma z i ksera dowodu (nieopatrznie się
głupi przyznałem dio zmiany dowodu) dla innej Pani nie stanowiło to
problemu, bo i niby co ty ma stanowić proble skoro konto i tak jest
aktywne. A nie możesz nakłamać, że nic się nie zmieniło?
Azazel
-
4. Data: 2003-11-18 13:49:50
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>
> No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
> sie czepiasz?
A próbowałeś iść z tym do specjalisty?
Mógłbyś zapłacić kartą Inteligo :-)
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2003-11-18 14:14:16
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Jacek napisał:
>>No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
>>sie czepiasz?
>
> A próbowałeś iść z tym do specjalisty?
Ja tam problemow z Inteligo nie mam, wiec nie mam powodu by isc do
specjalisty. A zdaje sie, ze niektorzy klienci mBanku stana sie niedlugo
klientami poradni dla nerwowych lub fryzjerow w zakresie farbowania
siwych wlosow. :-P
> Mógłbyś zapłacić kartą Inteligo :-)
Przypuszczam, ze transakcje wykonywane w gabinetach psychiatrycznych sa
baj dyzajn odrzucane przez system. Zreszta ktore CA odwazyloby sie
zainstalowac terminal u psychiatry? ;-))))
Bartol
-
6. Data: 2003-11-18 14:17:49
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: "MarBad" <m...@o...pl>
Ja czekalem ok 2 tygodni od momentu wrzucenia listu z papierami do skrzynki.
Zycze cierpliwosci
MarBad
"Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
news:gh6krvs0ve505qko21lsk56g31g16l9202@4ax.com...
Wysłałem mbankowi pismo informujące o zmianie mojego dowodu osobistego
(numer).
mBank jest taki zdolny, że nie mogę przez telefon nie mogę założyć kolejnego
rachunku, dopóki nie dostaną mojego oficjalnego pisma.
Już minął tydzień, a oni dalej nie dostali mojego pisma. Nie żeby otwarcie
subkonta było czymś super-ważnym, ale trochę mi to komplikuje życie. Ile
czasu
zajmuje im przeczytanie mojego pisma??
PS. Mimo że "nie mogą nic teraz zrobić", to jakoś nie przeszkadza im to
wysłać
mi umowy "karcianej" z nieaktualnymi danymy hehe. :]
-
7. Data: 2003-11-18 14:21:49
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>
> Ja tam problemow z Inteligo nie mam, wiec nie mam powodu by isc do
> specjalisty.
Nie, Bartol. Ty masz problem z mBankiem. Na moje oko jest on bardzo poważny.
Całe szczęście, że nie wypowiadasz się o kobietach, bo wziąłbym Cię za
prawiczka/erotomana gawędziarza.
To chyba mój ostatni post w tym wątku, bo jakoś nie bawi mnie udowadnianie
wyższości jednych świąt nad drugimi w takim stylu.
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
8. Data: 2003-11-18 14:34:38
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Jacek napisał:
>>Ja tam problemow z Inteligo nie mam, wiec nie mam powodu by isc do
>>specjalisty.
>
> Nie, Bartol. Ty masz problem z mBankiem. Na moje oko jest on bardzo poważny.
> Całe szczęście, że nie wypowiadasz się o kobietach, bo wziąłbym Cię za
> prawiczka/erotomana gawędziarza.
Na psychiatre/psychoterapeute sie nie nadajesz, bo stawiasz diagnoze bez
pogadania z pacjentem. A w tym fachu to grzech najwiekszy.
> To chyba mój ostatni post w tym wątku, bo jakoś nie bawi mnie udowadnianie
> wyższości jednych świąt nad drugimi w takim stylu.
Alez ja nic nie chce udowodnic. Po prostu pewne rzeczy mnie smiesza. A
Ciebie widocznie nie. I tyle.
Bartol
-
9. Data: 2003-11-18 14:56:37
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: "KK" <n...@n...com>
> No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
> sie czepiasz?
Tiaaaa. A w Inteligo jak się przemeldowałem to musiałem wysłać zaświadczenie
o zameldowaniu pod nowym adresem! Nie wiem czy nie zepsułem Twojej wizji
wyższości jednego banku nad drugim ;-)))
pzdr
KK
-
10. Data: 2003-11-18 15:22:56
Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik KK napisał:
>>No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
>>sie czepiasz?
>
> Tiaaaa. A w Inteligo jak się przemeldowałem to musiałem wysłać zaświadczenie
> o zameldowaniu pod nowym adresem! Nie wiem czy nie zepsułem Twojej wizji
> wyższości jednego banku nad drugim ;-)))
Wizje to ja mam po ziolach, a nie po kontaktach z Inteligo. :-P Swoja
droga czy ja kiedykolwiek _swiadomie_ napisalem, ze Inteligo jest lepsze
od mBanku? Moze mam slaba pamiec, ale nie pamietam.
A mBank zondzi, czy tego chcecie, czy nie!
Bartol
ps. Dlaczego Inteligo w ramach zwiekszania lojalnosci klientow nie
udostepni piosenki umilajacej czekanie na konsultanta w formie dzwonka
do komorki?