  • 1. Data: 2009-07-23 10:53:01
    Temat: Ale nasz GPW silna.....
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    zobaczymy kiedy konczy sie paliwko......
    chyba lekko na luzie sobie jedziemy.....

    pzdr
    DArs

  • 2. Data: 2009-07-23 12:12:51
    Temat: Re: Ale nasz GPW silna.....
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 23 Lip, 12:53, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > zobaczymy kiedy konczy sie paliwko......
    > chyba lekko na luzie sobie jedziemy.....
    >
    > pzdr
    > DArs

    Już za chwile zatankują :)
    Szkoda, że nie wiem w którą stronę pojadą. Te upały mnie wykończą.

  • 3. Data: 2009-07-23 12:22:57
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > DArs

    Już za chwile zatankują :)
    Szkoda, że nie wiem w którą stronę pojadą. Te upały mnie wykończą.

    Jak pokonają na dobre 950 pktow na S&P to chyba nie będzie wyboru jeśli
    chodzi o kierunek...

  • 4. Data: 2009-07-23 12:36:55
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 23 Lip, 14:22, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Szkoda, że nie wiem w którą stronę pojadą. Te upały mnie wykończą.
    >
    > Jak pokonają na dobre 950 pktow na S&P to chyba nie będzie wyboru jeśli

    Bardziej 960. A z brakiem wyboru się zgadzam. Tylko, że wynik poznamy
    o 22:00.
    A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.

  • 5. Data: 2009-07-23 12:42:50
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    o 22:00.
    A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.

    Ja od wczoraj poza rynkiem, patrzę jaki kierunek obierzemy.

  • 6. Data: 2009-07-23 12:45:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.
    >
    > Ja od wczoraj poza rynkiem, patrzę jaki kierunek obierzemy.

    natomiast nasz "tajemniczy" inwestor z 40% w LOP nie ma wątpliwości
    żadnych...
    george

  • 7. Data: 2009-07-23 13:01:35
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > natomiast nasz "tajemniczy" inwestor z 40% w LOP nie ma wątpliwości
    > żadnych...
    > george

    Jak się ma 40% to się wyznacza kierunki ;-)

  • 8. Data: 2009-07-23 13:39:56
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Fidelio pisze:
> [...]
    > A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.
    >
    > Ja od wczoraj poza rynkiem, patrzę jaki kierunek obierzemy.

    Przy założeniu dalszych wzrostów, dalej jak 1005 to raczej tym razem i
    tak nie dojdą?

  • 9. Data: 2009-07-23 14:15:57
    Od: macieks <m...@g...com>

    > Bardziej 960. A z brakiem wyboru się zgadzam. Tylko, że wynik poznamy
    > o 22:00.
    > A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.

    Przeleciał ten towarowy mój poziom SL 2043. I już nie ma problemu :)

  • 10. Data: 2009-07-23 14:42:29
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Przeleciał ten towarowy mój poziom SL 2043. I już nie ma problemu :)

    To był Inter City :)