-
1. Data: 2010-04-28 10:07:20
Temat: Alior AdHoc
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
"Biuro Maklerskie Alior Banku zwyciężyło w rankingu jakości obsługi klienta
przygotowanym przez firmę Dive-AdHoc na zlecenie Pulsu Biznesu."
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=253,Biuro-Maklerski
e-Alior-Banku-liderem-rankingu-jakosci-obslugi-klien
ta
Ha. Ha. Ha.
-
2. Data: 2010-04-28 10:12:13
Temat: Re: Alior AdHoc
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
MarekZ pisze:
> Ha. Ha. Ha.
Sugerujesz zatem, że Biuro Maklerskie Alior Banku nie ma dobrej
jakości obsługi? Pytam się, bo nie wiem jak tam jest.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2010-04-28 10:23:55
Temat: Re: Alior AdHoc
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:hr91lu$bg$...@n...onet.pl...
> MarekZ pisze:
>
>> Ha. Ha. Ha.
>
> Sugerujesz zatem, że Biuro Maklerskie Alior Banku nie ma dobrej jakości
> obsługi? Pytam się, bo nie wiem jak tam jest.
Nie ma. Dla kwestii handlu papierami wartościowymi to czy ktoś się ładnie
przywita oraz czy placówka będzie ładnie pozamiatana nie ma żadnego
znaczenia. Informowanie o ryzyku inwestycyjnym przez jakiegoś młokosa
zarabiającego 2 tysiące złotych w swojej pierwszej pracy, też ma wybitnie
ograniczone znaczenie. "Kadra analityczna" też ma znikome znaczenie, tutaj
Alior postawił na ludzi młodych i to mu się akurat u mnie liczy "na plus".
Jeśli chodzi o interfejs internetowy oraz potencjalne możliwości jakie daje
biuro jest lepiej niż dobrze, choć jest też parę rzeczy do zrobienia na
szybko. Poziom prowizji OK. Brakuje obsługi instrumentów zagranicznych.
Jeśli chodzi o poziom niezawodności, jest on najgorszy spośród wszystkich
biur, z których korzystam. Obsługi reklamacji nie miałem jeszcze okazji
sprawdzić.