  • 11. Data: 2009-02-13 09:59:59
    Temat: Re: Alior KK Gold lotnicza [OT]
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 01:35:22 -0800, kl1 napisał(a):

    > Wydanie za utraconą tak, ale wydanie zastępczej w czasie pobytu za
    > granicą, lub wypłata gotówki po utracie karty już nie. Do Prestiżowej
    > mogliby to dodać, a do pozostałych wprowadzić taką możliwość odpłatnie.

    Któryś bank wypłaca awaryjnie gotówkę za darmo? Coś mi się wydaje, że
    zwykle są tam klauzule "wg ceny Visa/MasterCard".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-02-13 10:12:55
    Od: k...@o...pl

    On 13 Lut, 10:59, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Któryś bank wypłaca awaryjnie gotówkę za darmo? Coś mi się wydaje, że
    > zwykle są tam klauzule "wg ceny Visa/MasterCard".

    np. BZWBK przy kartach Gold. (ale za to wydanie w kraju nowej w
    miejsce skradzionej jest płatne, to i to gratis dopiero przy
    Platynowej..)

  • 13. Data: 2009-02-13 10:45:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 02:12:55 -0800, kl1 napisał(a):

    > np. BZWBK przy kartach Gold. (ale za to wydanie w kraju nowej w miejsce
    > skradzionej jest płatne, to i to gratis dopiero przy Platynowej..)

    Ale już w Multi za pieniądze, w Citi za pieniądze, w Aliorze za
    pieniądze, etc.
    To jest chyba tak, że bank ustąpi tu, aby brać kasę tam. Szczerze to wolę
    wariant a la Polbank (i np. Citi), czyli zepsute karty wymieniamy za
    darmo.

  • 14. Data: 2009-02-13 15:37:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 09:12:13 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Ale wydanie nowej karty -- akurat tej karty -- w Polbanku jest za darmo.

    Zgadza się, niedawno dostałem nową (po złamaniu starej). Nowy numer jest o
    8 większy niż stary :).

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2009-02-13 20:20:24
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message

    > Zgadza się, niedawno dostałem nową (po złamaniu starej). Nowy numer jest o
    > 8 większy niż stary :).

    Ja dostawałem cztery karty po kolei z Citi, przy czym zauważyłem, że z każdą
    kartą przedostatnia cyfra rosła o 1, a ostatnia cyfra losowo (cyfra
    kontrolna?). Ponadto, trzecią od końca było zawsze dla karty głównej 0, dla
    dodatkowej 1.

    Komuś jeszcze tak?

    k.

  • 16. Data: 2009-02-14 08:43:15
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 00:20:24 +0400, kashmiri napisał(a):

> [...]
    > kartą przedostatnia cyfra rosła o 1, a ostatnia cyfra losowo (cyfra
    > kontrolna?). Ponadto, trzecią od końca było zawsze dla karty głównej 0, dla

    Dokładnie tak wyszło :).

    --
    Kojer