  • 1. Data: 2008-09-29 11:08:37
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " autor" ggr3ad$108$...@i...gazeta.pl

    > w godzinach 11-16, nikt nie przylazl, nikt nie zadzwonil. Zakladalem w

    Ja czekałem na opony od świtu do 16:30 (kurier miał być do 16) i nie doczekałem się.
    Kurierowi należy dać nieco ;) mniej czasu.

    Firmowe konto załóż obowiązkowo w mBanku, bo stamtąd za freeko lejesz do US i ZUS. :)
    Do tego mKonto i eMAxy dodatnie. :) Przy okazji kartę kredytową... Niejako z
    rozpędu...

    Alior zbiera baty na tej grupie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-09-29 11:10:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Końrad N.S." ggr6lr$2s2u$...@o...icpnet.pl

    > co ma wspólnego alior bank z niesolidnością kuriera?

    A co Lukas ze swoim pracownikiem, który okradł klienta Lukas?

    Bank powinien dobrać solidnego kuriera. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2008-11-29 09:51:09
    Temat: Alior - KPINA
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Gosc (z AliorBanku) umawial sie ze mna w srode telefonicznie na wizyte kuriera
    w piatek,
    w godzinach 11-16, nikt nie przylazl, nikt nie zadzwonil. Zakladalem w
    ostatnich tygodniach kilka róznych kont w roznych bankach podobna drogą i
    zaden mnie tak nie olal.
    Dzieki temu wiem gdzie nie zakladac konta firmowego (ktore musze miec w
    grudniu)...

  • 4. Data: 2008-11-29 10:19:33
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ggr3ad$108$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zaden mnie tak nie olal.
    > Dzieki temu wiem gdzie nie zakladac konta firmowego (ktore musze miec w

    w samochód mojego sąsiada na parkingu uderzył inny samochód, marki skoda.
    ostatnio w samochód sąsiada nikt nie uderzył, zrobiła to tylko skoda.
    dzięki temu wiem, żeby nie kupować skody, ani żadnego samochodu grupy
    volkswagen, a także omijać łukiem ich serwis, nie korzystać z usług volkswagen
    banku a także unikać wszystkiego co pochodzi z niemiec, i nie rozmawiam nawet z
    niemcami.

  • 5. Data: 2008-11-29 10:28:19
    Od: " autor" <n...@g...pl>

> [...]
    > banku a także unikać wszystkiego co pochodzi z niemiec, i nie rozmawiam nawet z

    nie do konca dobre porownanie, nie sadzisz chyba ze bede sie umawiac na
    podpisanie firmowego rora na konkretny dzien gdy mi bedzie zalezalo na czasie
    majac swiadomosc ze mnie moga
    1.wydymac
    2.zmienic w miedzyczasie (jak wida na przykladzie kk) oplaty

  • 6. Data: 2008-11-29 10:48:52
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ggr5g3$8ig$1@inews.gazeta.pl...

    > nie do konca dobre porownanie

    czyli nic nie zrozumiałeś.

    co ma wspólnego alior bank z niesolidnością kuriera?
    sam piszesz przecież że nie przyjechał kurier, w skutek czego żadnego konta nie
    złożysz w alior banku. przecież takie uproszczenie to bzdura i nonsens, a
    wysyłanie takiego posta jak twój na pl.biznes.banki to pieniactwo zwykłe.
    kurier nawalił, bo był pijany, bo zaspał, bo był u kochanki, bo być może miał
    wypadek, może miał zawał i nie żyje, może złapał gumę i nie miał twojego numeru
    telefonu albo numer był zamazany na zleceniu. powodów może być tysiąc,
    mądrzejszych albo głupszych jeszcze bardziej niż te, które podałem.
    co to ma wspólnego z alior bankiem?
    właśnie tyle co stłuczka na parkingu samochodu skoda - teraz wiem, żeby nie
    gadać już nigdy z żadnym niemcem!

  • 7. Data: 2008-11-29 11:11:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Końrad N.S. pisze:
    > co ma wspólnego alior bank z niesolidnością kuriera?

    Bank mógł wybrać innego kuriera. Niesolidność kuriera przedkłada się
    wprost na negatywną opinię o banku, bo rezultat jest taki, że "kwitów"
    nie ma i konta czy tam innego produktu też nie ma.

    W dobie mnogości (darmowych) kont i bezpłatnych KK taki czynnik jak
    niesolidność kuriera może decydować o utracie klienta.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-11-29 11:40:44
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    > Bank mógł wybrać innego kuriera.

    oczywiście, ale skąd bank miał wiedzieć, że ten kurier będzie niesolidny? a może
    nie był niesolidny, może go ktoś rozjechał pod samym domem autor'a? był solidny,
    ale nie doszedł na piętro, bo miał zawał?

> [...]
    > W dobie mnogości (darmowych) kont i bezpłatnych KK taki czynnik jak
    > niesolidność kuriera może decydować o utracie klienta.

    zgadzam się także, że to wpływa negatywnie na wizerunek banku, i może być
    przyczyną wyboru innego konta/banku.
    ale jakby nie patrzeć, to post taki jak pierwszy to duża niedojrzałość
    emocjonalna, i panikowanie, pieniactwo.

    równie dobrze na zły wizerunek banku wpływa brak miejsca parkingowego w okolicy
    oddziału - nieprawdaż?
    i wtedy "autor" powie: "pieprze taki bank, już tu nie założę lokaty!"
    przed innym bankiem ktoś go potrąci ramieniem wychodząc właśnie z banku - i
    autor powie: "ale chamstwo w banku xx, nigdy tu nie przyjdę!"

    i po to właśnie mój przykład:
    na parkingu też można było stanąć w innym miejscu - bo skąd sąsiad miał wiedzieć
    gdzie skoda w niego uderzy?

    post autor'a jest niepotrzebny - rozedrgany emocjonalnie i napisany pod wpływem
    impulsu, bez przemyślenia.

  • 9. Data: 2008-11-29 11:48:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Końrad N.S. pisze:
    > oczywiście, ale skąd bank miał wiedzieć, że ten kurier będzie
    > niesolidny? a może nie był niesolidny, może go ktoś rozjechał pod samym
    > domem autor'a? był solidny, ale nie doszedł na piętro, bo miał zawał?

    Skrajny przypadek. Wystarczy prosty telefon "kuriera dziś nie będzie,
    będzie jutro" nawet jak coś go rozjechało albo miał zawał to przecież
    jest jakaś centrala itp.

    Ktoś oczekuje po prostu profesjonalizmu, a dostaje fuszerkę i trudno
    żeby nagle zaczął usprawiedliwiać drugą stronę, bo dla niego efekt jest
    taki, że nikt nie przyjechał i w dodatku nie wiadomo dlaczego. A jaka
    jest tego przyczyna to akurat klienta nie obchodzi.

> [...]
    > być przyczyną wyboru innego konta/banku.
    > ale jakby nie patrzeć, to post taki jak pierwszy to duża niedojrzałość

    Można mówić i tak. Dla mnie to jest brak profesjonalizmu ze strony
    banku/kuriera - a klient chce kupić produkt od banku, nie od kuriera.

    > równie dobrze na zły wizerunek banku wpływa brak miejsca parkingowego w
    > okolicy oddziału - nieprawdaż?

    A nie ? Dobra lokalizacja placówki to jest bardzo duża zaleta. Aliory
    np. tak się rozlokowały, że ja osobiście nie wiem gdzie one są, w każdym
    razie nigdzie po drodze.

    > post autor'a jest niepotrzebny - rozedrgany emocjonalnie i napisany pod
    > wpływem impulsu, bez przemyślenia.

    Po części tak. Aczkolwiek ja go rozumiem.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-11-29 12:46:06
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Końrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ggr5g3$8ig$1@inews.gazeta.pl...

    > czyli nic nie zrozumiałeś.
    >
    > co ma wspólnego alior bank z niesolidnością kuriera?

    raczysz zartowac.
    1. Albo Bank wybiera najtansza oferte firmy kurierskiej i informuje mnie -
    klienta ze w nablizszych dniach przybedzie kurier i pyta sie w jakich
    godzinach jestem dostepny i odnotowuje ten fakt na przesylce
    2. albo Bank umawia sie ze mna na konkretny dzien i wybiera drozsza przesylke
    ktora GWARANTUJE dotarcie do klienta w okreslonym czasie.