  • 11. Data: 2016-12-27 10:53:19
    Temat: Re: Alior Kantor -> Lloyds
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Jakby kto był ciekawy. Wysłałem sobie 100 funtów.
    >Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.
    >Niedługo test w drugą stronę ;)

    SEPA dziala w obie strony ... i w dobrych ukladach chyba nawet
    szybciej.

    ale co bedzie po Brexicie ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-12-27 13:47:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Echh, ale porada, jak Cię stać, to zrób sobie SEPA, wysyłając 100 funtów na konto
    "funtowe" w UK. Oczywiście dojdzie, zapewne również szybko - ale szans na to, że
    dojdzie 100 funtów, nie ma żadnych - a jeszcze jak z jednej strony jest alior (waluty
    nie są przeliczane wg kursów kantoru, tylko "dużego" aliora).

  • 13. Data: 2017-02-22 21:52:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Jakby kto był ciekawy. Wysłałem sobie 100 funtów.
    > Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.
    >
    > Niedługo test w drugą stronę ;)
    >
    > Wesołych!

    No i popełniłem test z UK do Aliora

    Wysłałem sobie 300 funtów na konto w gpb.
    Przyszło po dwóch dniach równo 300 funtów.

    Lloyds pobrał opłatę 9.50 f

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2017-02-23 08:11:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-02-22 o 21:52, PiteR pisze:

    > No i popełniłem test z UK do Aliora
    >
    > Wysłałem sobie 300 funtów na konto w gpb.
    > Przyszło po dwóch dniach równo 300 funtów.
    >
    > Lloyds pobrał opłatę 9.50 f

    Gdzieś mi umknęła ta korespondencja - jaka była (jeśli) opłata za
    wysłanie GBP z Aliora do UK?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 15. Data: 2017-02-23 09:48:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >No i popełniłem test z UK do Aliora
    >Wysłałem sobie 300 funtów na konto w gpb.
    >Przyszło po dwóch dniach równo 300 funtów.
    >Lloyds pobrał opłatę 9.50 f

    Za przelew SEPA ?
    To chyba duzo ...

    J.

  • 16. Data: 2017-02-23 10:25:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-02-23 o 09:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Za przelew SEPA ?
    > To chyba duzo ...

    To teraz sobie rozwiń ten skrót.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2017-02-23 12:45:24
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-02-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Za przelew SEPA ?
    > To chyba duzo ...

    Jak funty to zdecydowanie nie SEPA, tylko SWIFT.
    SEPA to jest EUR only. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 18. Data: 2017-02-23 13:05:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    EUR jest wymagane jako waluta przelewu, ale konta źródłowe i docelowe wcale nie muszą
    być prowadzone w EUR - oczywiście naraża to na koszty przewalutowań banków i raczej
    nie ma szans, żeby wysłane 100 funtów przyszło jako 100 funtów - ale czasem może być
    tańsze niż SWIFT.

  • 19. Data: 2017-02-23 19:04:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mirek Ptak pisze tak:

    > Gdzieś mi umknęła ta korespondencja - jaka była (jeśli) opłata za
    > wysłanie GBP z Aliora do UK?

    do Lloyds z Alior Kantor zero, nic.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2017-02-23 19:15:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Za przelew SEPA ?
    > To chyba duzo ...

    SEPA to jest chyba za darmo. Na stronie Lloyds pisza że i taki przelew
    w funtach do kraju UE jest za darmo. Jednak formularz obciąża tą kwotą
    9.50 f

    Próbowałem chyba wszystkich wariantów zeby wskoczyło zero.
    w PLN, w Euro. Probowałem też wysłać przelew w funtach na Gibraltar.

    Na pocieszenie powiem, że wpisywałem też większe kwoty np 5000 funtów i
    nadal jest tylko 9.50f

    W każdym razie satysfakcja, że nie ma przewalutowania jak w firmach
    typu Rysiek i Zdzisiek. Wysyłam 1000 przychodzi 1000 i nie ma przymusu
    wymiany. Można czekać na korzystny kurs, nastawić automat niech sam
    sprzeda.

    Jeśli ktoś jest bardziej poinformowany jak uniknąć tych 9.50 proszę o
    oświecenie.

    --
    Piotrek

    Mind the gap