eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior (Meritum) - konto zablokowane, opłaty pobierane, historia zniknęła, noclegownia w oddzialeAlior (Meritum) - konto zablokowane, opłaty pobierane, historia zniknęła, noclegownia w oddziale
  • X-Received: by 10.182.40.227 with SMTP id a3mr423978obl.14.1453287370957; Wed, 20 Jan
    2016 02:56:10 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.182.40.227 with SMTP id a3mr423978obl.14.1453287370957; Wed, 20 Jan
    2016 02:56:10 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    94no6296128qgt.1!news-out.google.com!l1ni1742igd.0!nntp.google.com!o2no4671841i
    ga.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 20 Jan 2016 02:56:10 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=84.10.161.231;
    posting-account=2XfsOwoAAADpzbte2D_7v0aQyWK0Sj5E
    NNTP-Posting-Host: 84.10.161.231
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Alior (Meritum) - konto zablokowane, opłaty pobierane, historia zniknęła,
    noclegownia w oddziale
    From: m...@g...com
    Injection-Date: Wed, 20 Jan 2016 10:56:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:619912
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem konto w Meritum. Przed przejęciem przez Alior środki tam zgromadzone przelałem
    na wszelki wypadek gdzie indziej (i całe szczęście!), a potem na jakiś czas
    zapomniałem o sprawie.
    W końcu spróbowałem się zalogować i otrzymałem komunikat z Aliora, że konto jest
    nieaktywne.
    Jednocześnie z Kantoru Alior zabrali mi 8 zł tytułem "przeksięgowanie".
    Na infolinii dowiedziałem się, że to opłata za prowadzenie rachunku z dawnego
    Meritum, a zalogować się nie mogę, bo mi zmienili (bez mojej zgody i wiedzy)
    identyfikator do logowania, a nowego nie podadzą, bo muszę się w tym celu udać do
    oddziału.
    A jeśli jestem za granicą? Nie po to zakładałem konto internetowe, żeby teraz być
    wzywanym do odddziału. Na to nic nie potrafili poradzić.
    Nie jestem za granicą, więc udałem się do oddziału. O 9:30 bank jeszcze spał. W
    wejściu do niego, w przedsionku spało dwóch panów o bardzo intensywnym zapachu
    uniemożliwiając korzystanie z bankomatu. Wróciłem po 10-tej, panów już nie było, ale
    zapach pozostał. W środku do obsługi kont 3 pracowników i 2 klientów. Trzecia pani
    tak zapracowana, że pomimo 35 minut oczekiwania nie zostałem przyjęty i mój czas się
    skończył. Dziś druga próba. Zapach w przedsionku na nowo zintensyfikowany, czyli
    pełni on rolę noclegowni chyba codziennie. W środku tłumy ludzi. Po kolejnym
    oczekiwaniu pani stwierdziła, że bank ma awarię systemu i zapraszają po południu.
    Szkoda, że nie zlikwidowałem w porę konta w Meritum, teraz mam problem z opłatami za
    niedziałające konto i nawet zamknąć tego nie ma jak.
    Od innych użytkowników dowiedziałem się, że po przeniesieniu do Aliora stracili
    dostęp do historii rachunku. Można tak? Czy to nie powód do skargi do KNF?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1