  • 1. Data: 2012-02-07 08:00:26
    Temat: Alior Oszczednosciowe - ile wypłat darmowych
    Od: Orzel <o...@g...com>

    Witam
    Jak to jest z kontem Oszczędnościowym w Alior Banku?
    Czy darmowa jest tylko jedna transakcja w miesiącu, czy można zrobić
    przelew i jeszcze wypłacić osobiście bez ponoszenia kosztów?

    Grzesiek

  • 2. Data: 2012-02-07 19:11:17
    Temat: Re: Alior Oszczednosciowe - ile wypłat darmowych
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 7 Lut, 09:00, Orzel <o...@g...com> wrote:
> [...]
    > Czy darmowa jest tylko jedna transakcja w miesiącu, czy można zrobić
    > przelew i jeszcze wypłacić osobiście bez ponoszenia kosztów?

    W TOiP ujęto to tak:
    B. PŁATNOŚCI I WYPŁATY - DOWOLNA PIERWSZA TRANSAKCJA W MIESIĄCU
    KALENDARZOWYM
    0 zł
    C. PŁATNOŚCI I WYPŁATY- DOWOLNA DRUGA I KOLEJNA TRANSAKCJA W MIESIĄCU
    KALENDARZOWYM
    przelew internet - 1 zł, wypłata w kasie 5 zł.

    Oznaczałoby to ni mniej ni więcej tylko jedną bezpłatną operację
    pomniejszenia salda RO miesięcznie, bez względu na kanał.

  • 3. Data: 2012-02-07 23:10:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "BI" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Oznaczałoby to ni mniej ni więcej tylko jedną bezpłatną operację
    > pomniejszenia salda RO miesięcznie, bez względu na kanał.

    to lipnie, eurobank i polbank mocne (niedostepne dla nowych)
    nie mają tej wadny

    erator/

  • 4. Data: 2012-02-08 05:05:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "BI" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > to lipnie, eurobank i polbank mocne (niedostepne dla nowych)
    > nie mają tej wadny

    Coś mi się majaczy, że zgodnie z nową TOiP polbanku z mocnego jest
    tylko jeden przelew darmowy w miesiącu.

    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 5. Data: 2012-02-08 11:01:30
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 08 Feb 2012 06:05:48 +0100, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    n.googlegroups.com...

    > Coś mi się majaczy, że zgodnie z nową TOiP polbanku z mocnego jest
    > tylko jeden przelew darmowy w miesiącu.

    W Polbanku jest jeden darmowy przelew i niezależnie jedna darmowa wypłata
    w oddziale. W Aliorze jest tylko jedna operacja.

    Matt

  • 6. Data: 2012-02-08 16:58:21
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości
    > W Polbanku jest jeden darmowy przelew i niezależnie jedna darmowa wypłata
    > w oddziale. W Aliorze jest tylko jedna operacja.

    faktycznie łajzy zmienili
    szczęście że raczej nie używam tego i się nie nadziałem

    erator/