  • 1. Data: 2012-08-26 19:58:12
    Temat: Alior Sync i limit odnawialny w koncie wspólnym.
    Od: greg98 <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was ma lub stara się o taki limit w koncie wspólnym w tym
    "banku" ?
    Wg ichniego &18 regulaminu nie ma problemu, ale jak chcę taki uruchomić,
    to mówią, że nie ma jeszcze tej funkcjonalności.
    Oczywiście dezinformacja w postaci odpowiedzi na moje zapytania jest pełna
    (czyli twierdzą, że można), możliwość złożenia wniosku przez system
    transakcyjny jak najbardziej możliwa...Poradzili mi, żebym się pozbył
    współwłaściciela, to mi ten limit przyznają. Dla mnie to postępowanie jest
    jakieś takie "inne"
    Czy wiecie może coś na ten temat ?
    Pozdrawiam,
    G98